Witam.
Szukam pluginu który odtwarza muzykę od razu kiedy gracz połączy się z serwerem.
Za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Odtwarzanie muzyki przy połaczeniu się na serwer.
Temat rozp. Pawlak093, 28.12.2010 15:07
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.12.2010 15:07
#2
Napisano 28.12.2010 16:09
Nie ma od razu muzyka musi byc pobrana z serwera
Dam ci kod który odtwarza muzykę po pobraniu.
Dam ci kod który odtwarza muzykę po pobraniu.
#include <amxmodx> #define Maxsounds 2 new soundlist[Maxsounds][] = {"loadsound"} public plugin_precache(){ precache_sound("misc/nazwa_sciezki.mp3") //sound/misc/nazwa_sciezki.mp3 precache_sound("misc/nazwa_sciezki.wav") //sound/misc/nazwa_sciezki.wav } public client_connect(id) { new odtwarzaj odtwarzaj = random_num(0,Maxsounds-1) client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/%s",soundlist[odtwarzaj]) //Folder sound/misc/nazwa_sciezki client_cmd(id,"wav play sound/misc/%s",soundlist[odtwarzaj]) return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("Muza loading","v1.0","Gniewmen") return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik Gniewmen edytował ten post 28.12.2010 16:09
#3
Napisano 29.12.2010 10:08
#include <amxmodx> #define Maxsounds 2 new soundlist[Maxsounds][] = {"loadsound"} public plugin_precache(){ precache_sound("misc/xxx.mp3") //sound/misc/nazwa_sciezki.mp3 } public client_connect(id) { new odtwarzaj odtwarzaj = random_num(0,Maxsounds-1) client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/xxx.mp3%s",soundlist[odtwarzaj]) //Folder sound/misc/nazwa_sciezki return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("Muza loading","v1.0","Gniewmen") return PLUGIN_CONTINUE }
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team muzyka.sma(4) : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized 1 Error. Could not locate output file muzyka.amxx (compile failed).
#4
Napisano 29.12.2010 10:18
Loading Song Advanced (Updated Thread) - AlliedModders
A tu Pavulon pomagał: Loadingsound - Nieoficjalny polski support AMX Mod X jak nie działało
A tu Pavulon pomagał: Loadingsound - Nieoficjalny polski support AMX Mod X jak nie działało
#5
Napisano 29.12.2010 12:08
#include <amxmodx> #define Maxsounds 1 new soundlist[Maxsounds][] = {"loadsound"} public plugin_precache(){ precache_sound("misc/xxx.mp3") //sound/misc/nazwa_sciezki.mp3 } public client_connect(id) { new odtwarzaj odtwarzaj = random_num(0,Maxsounds-1) client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/%s",soundlist[odtwarzaj]) //Folder sound/misc/nazwa_sciezki return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("Muza loading","v1.0","Gniewmen") return PLUGIN_CONTINUE }Teraz dobrze..
#6
Napisano 29.12.2010 14:01
niewiem czy wiecie moze was zaskocze ale jest muzyczka ktora bez pobierania dziala:P
/* * Play a sound during the connection. * * Random code part taken from plugin * connectsound by White Panther * * v1.0 * */ #include <amxmodx> #define Maxsounds 6 // sounds localized in gcf cache (valve/media) // you can add more song if you want. new soundlist[Maxsounds][] = {"Half-Life01","Half-Life02","Half-Life04","Half-Life12","Half-Life13","Half-Life17"} public client_connect(id) { new i i = random_num(0,Maxsounds-1) client_cmd(id,"mp3 play media/%s",soundlist[i]) return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("Loading Sound","1.0","Amxx User") return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych