Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Plague 4.3 problem z klasami.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciski1

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 28.12.2010 14:48

Witam.
Przejdę od razu do sprawy.
Chodzi o to, że przy włączaniu serwera z zainstalowanym Zombie Plague 4.3 serwer uruchamia się lecz mod nie. W konsoli widnieje błąd który związany jest z klasami:

L 12/28/2010 - 14:41:45: [AMXX] Run time error 1 (plugin "zombie_plague40.amxx") - forced exit
L 12/28/2010 - 14:41:45: [AMXX] Plugin says: No zombie classes loaded!
L 12/28/2010 - 14:41:45: [AMXX] Plugin ("zombie_plague40.amxx") is setting itself as failed.


Odkryłem, że klasy nie dopisują się do zp_zombieclasses.ini
Teraz pytanie, dlaczego?

Na wszelki wypadek podam zp_classes40.sma

/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.

Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 2700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")

// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}


Dodam, że plugin jest wpisany do plugins.ini

2. Może ktoś wyjaśnie jeszcze jak dodawać klasy do ZP 4.3 ? :mellow:
  • +
  • -
  • 0

#2 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 28.12.2010 15:21

1. Plugin się wyłącza, ponieważ nie może załadować klas z podstawowego pliku.
Sprawdź 2 razy czy na pewno dobrze wpisałeś i czy plik jest na serwerze.

2. Nowe klasy są zbudowane jako oddzielne pluginy.
- Ściągasz z jakiejś strony (np. Alliedmodsów, przykładowo klasa Tight tu: AlliedModders - View Single Post - Zombie Plague Mod 4.3 a listę masz tu: [UPDATED]List of ZP 3rd party plugins - AlliedModders
- Wrzucasz potrzebne pliki na serwer (ew. na FastDL jeżeli są potrzebne dodatkowe modele)
- dopisujesz na końcu pliku
plugins-zplague.ini

- po restarcie serwera/zmianie mapy zmieniasz jak potrzebujesz dane zombiaka (HP, szybkość, skoczność i odrzut) w pliku zp_zombieclasses.ini.
- cieszysz się nową klasą :)
  • +
  • -
  • 2

#3 ciski1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 28.12.2010 15:24

Z podstawowego? Tzn. z jakiego? Jeżeli chodzi o zp_zombieclasses.ini to powinny się dopisać automatycznie przez sma. Dobrze mówię?
Za pomoc z klasami +
  • +
  • -
  • 0

#4 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 28.12.2010 15:37

Podstawowego = zp_zclasses40.amxx.
Podstawowa modyfikacja zawiera 2 pluginy (jeżeli dobrze pamiętam) : zombie_plague40.amxx (jądro modyfikacji) i zp_zclasses40.amxx (5 podstawowych klas).

Klasy POWINNY się same dopisywać.
I lepiej dopisywać do plugins-zplague.ini, niż do plugins.ini ze względu na czytelność - notabene sprawdź czy już tego pliku nie masz.
  • +
  • -
  • 2

#5 ciski1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 28.12.2010 15:45

Klasy POWINNY się same dopisywać.
I lepiej dopisywać do plugins-zplague.ini, niż do plugins.ini ze względu na czytelność - notabene sprawdź czy już tego pliku nie masz.


Nie rozumie. "notabene" - nic mi to nie mówi. Gdzie mam szukać tego pliku?
w plugins-zplague.ini i w plugins.ini są wpisane zombie_plague40.amxx oraz zp_zclasses40.amxx
Może z jednego lub drugiego trzeba to usunąć?
  • +
  • -
  • 0

#6 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 28.12.2010 15:47

w plugins-zplague.ini i w plugins.ini są wpisane zombie_plague40.amxx oraz zp_zclasses40.amxx
Może z jednego lub drugiego trzeba to usunąć?


Usuń z plugins.ini i zobacz co się stanie.

Użytkownik Dimni edytował ten post 28.12.2010 15:47

  • +
  • -
  • 2

#7 ciski1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 28.12.2010 15:53

w Plugins nie ma nic takiego jak notabene.
Ale....

Już wszystko działa. Tylko teraz jak coś będę dodawał tzn. jakieś pluginy to dopisywać do plugins-zplague.ini?
  • +
  • -
  • 0

#8 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 28.12.2010 15:57

Najlepiej będzie tak:
- pluginy NIE związane bezpośrednio z ZombiePlague (mapchoosery, amxbans itp) wrzucaj do plugins.ini
- pluginy związane z modyfikacją (itemy, klasy itp) do plugins-zplague.ini

Owszem, możesz wrzucać wszystko do 1 pliku, ale przy sporych ilościach pluginów zaczniesz się gubić.
  • +
  • -
  • 2

#9 ciski1

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 28.12.2010 15:59

Okej. Wielkie dzięki :) Oczywiście reputki dla ciebie :) Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki. :kwiaty: :kwiaty:
Temat raczej do zamknięcia :blaga:

@@ EDIT
Raczej nie do zamknięcia :confused:
Pobrałem nową klasę zombiaka Stąd, dopisałem do plugins-zplague.ini i...
I nic :unsure: Dlaczego? Nawet się nie dopisało do zp_zombieklasses.ini a model się nie pobierał. W konsoli nie wyskakuje żaden błąd.

@@ EDIT2

Jednak wywala błąd.
L 12/28/2010 - 17:39:02: [AMXX] Invalid Plugin (plugin "zp_class_crow.amxx")
Przyczyna?

Użytkownik ciski1 edytował ten post 28.12.2010 17:29

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych