Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bind


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.12.2010 14:46

Witam,

Moim pytaniem jest:
Jak zrobić Bind do Diablo?

np. Chcę aby Min można było używać i za pomocą E i jak ktoś sobie zbinduje - żeby np. dodać to klasie

Zacząć umiem, ale później nie wiem za bardzo jak i co.

register_clcmd("mina","miny");

pozniej dodaje w dowolnej czesci kodu

public miny(id);
// i co tutaj dodac zeby klasa miala miny i uzywala ich tym bindem a nie klawiszem E?
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.12.2010 22:44

A jak byś coś takiego walnął do prethinku ? :
if (button2 & IN_RELOAD && button[id]==0 && (player_class[id]==TwojaKlasa))
	{
		button[id] = 1;
		item_mine(id)
	}
Zmieniasz sobie klasę do i w tym przypadku RELOAD na MINA i powinno działać ale nie jestem pewny czy to tak działa...Oczywiście dwie funkcję mine do bindu i mine na E :)

edytowałem bo był wymagany nóż do działania ;D

Użytkownik KariiO edytował ten post 28.12.2010 22:45

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych