Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Coś za zabicie i zawiecha przy mocy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2010 17:41

Mam problem z klasą Radament w moim diablo.Chciałem dodać taką moc,że za zabójstwo dostaje pełny magazynek,granaty i 100 kamizelki.Moc jak najbardziej działa,ale coś najprawdopodobniej z DeathMsg,bo jak zabijesz jednego gościa to wyświetla się,że zabiłeś ze 20 razy tego samego gościa w tym samym czasie,i dostajesz ze 20x HE i jest po tym niesamowite zawieszenie... Możecie mi naprawić tą funkcję?Tak żeby nie było wiele zabić naraz i żeby nie było zawiechy i żebym tyle he naraz nie dostawał??

public add_radament_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Radament)
{
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
set_user_armor(id,100)
}


w public DeathMsg(id)

if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == Najemnik)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
if (player_class[kid] == Radament)
add_radament_bonus(kid)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


i w DoDamage(iTargetID, iShooterID, iDamage/*, iDamageCause, bIsWeaponID = false, iHeadShot = 0*/)

	}

//AddXP(iShooterID, BM_XP_KILL, iTargetID); // bmxphandler.inc
award_item(iShooterID,0)
award_kill(iShooterID,iTargetID)
add_respawn_bonus(iTargetID)
add_bonus_explode(iTargetID)
add_barbarian_bonus(iShooterID)
if (player_class[iShooterID] == Radament)
add_radament_bonus(iShooterID)
refill_ammo(iShooterID)
if (player_class[iShooterID] == Barbarzynca || player_class[iShooterID] == Najemnik )
refill_ammo(iShooterID)
}


#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.12.2010 18:12

Mógłbym wiedzieć skąd masz diablo? Sam robiłeś od podstaw wszystko czy od kogoś kupiłeś?
  • +
  • -
  • 0

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2010 18:49

znaczy sie robiłem dla pewnej sieci serwerów,tak,od podstaw

Dodano 25 grudzień 2010 - 20:08:
Odświeżam:)

Dodano 25 grudzień 2010 - 21:33:
Odświezam

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.12.2010 21:36

public add_radament_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Radament)
{
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
set_user_armor(id,100)
}
}

Chyba powinno być tak.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.12.2010 22:06

Postaw ifa czy żyje, i czy jest połączony i powiedz czy działa.
  • +
  • -
  • 0

#6 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.12.2010 10:28

nadal jest zawiecha,ale pierwszym zabiciu,przy nastepnych jedno zabicie wyświetla mi się z 4 raazy,ale he,granaty dostaje normalnie i zawieszenia nie ma

Najlepiej dam wam moje .sma żebyście naprawili;)

Dodano 27 grudzień 2010 - 20:23:
Odświeżam:)

Załączone pliki


Użytkownik Master'eX edytował ten post 28.12.2010 13:33


#7 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 28.12.2010 11:55

Myk jest w tym, że próbujesz dać granat który już gracz ma a to zawsze skończy się overflowem.
Spróbuj tak:


public add_radament_bonus(id)
{
if (player_class[id] == Radament)
{
if (cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) < 1) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
if (cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG) < 2) fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
if (cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE) < 1) fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
set_user_armor(id,100)
}
}

Użytkownik Dimni edytował ten post 28.12.2010 11:58

  • +
  • -
  • 0

#8 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.12.2010 13:33

nie ma już zawieszenia,ale wielokrotne zabicia jednoczesnie są,na szczęście nie ze 20x razy,tylko 4 razy zabija jednocześnie,a ja nie chce,żeby tak spamowało,co naprawić?? bo to jest najprawdobodobniej robota public DeathMsg

Dodano 28 grudzień 2010 - 19:32:
Odświeżam:)

Użytkownik Master'eX edytował ten post 28.12.2010 19:32





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych