Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Invalid entity 22 - restarty serwera

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ŁuKasz eKo

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:slask
Offline

Napisano 23.12.2010 11:51

Witam wszystkich, mam bardzo poważny problem z codem, dlatego proszę Was o małą pomoc.

Cała sytuacja polega na tym,ze co jakiś czas serwer restartuje się i uruchamia ponownie. Miejsce to ma co około 20-30 minut.
W logach jest podane co jest nie tak. Błąd wygląda tak:

Displaying debug trace (plugin "QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX]    [0] QTM_COD_MOD_by_Sajjuk_52110.sma::PokazInformacje (line 2738)
L 12/23/2010 - 11:37:57: [ENGINE] Invalid entity 22
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/23/2010 - 11:37:57: [AMXX]    [0] QTM_COD_MOD_by_Sajjuk_52110.sma::PokazInformacje (line 2738)

Linia 2738:
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

Cała funkcja:
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100^n, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Proszę o pomoc jakąś ogarniętą osobę :)

Dodano 25 grudzień 2010 - 15:04:
Żyje na tym forum jakaś jedna osoba chociaż?
  • +
  • -
  • 0

#2 Maussanti

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Maussanti
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.12.2010 15:53


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(186, 85, 211, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(186, 85, 211, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;


Masz tamto na to co ja dałem zamień.
}
  • +
  • -
  • 1

#3 ŁuKasz eKo

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:slask
Offline

Napisano 27.12.2010 01:04

Niestety problem występuje w dalszym ciągu..


QTM_COD_MOD_by_Sajjuk_53423.sma::PokazInformacje (line 2740)
L 12/27/2010 - 11:51:50: [ENGINE] Invalid entity 22
L 12/27/2010 - 11:51:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx")
L 12/27/2010 - 11:51:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 12/27/2010 - 11:51:50: [AMXX]    [0] QTM_COD_MOD_by_Sajjuk_53423.sma::PokazInformacje (line 2740)

Załączony plik  QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma   145,33 KB  48 Ilość pobrań
  QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx

Dodano 27 grudzień 2010 - 12:07:
edit.

Użytkownik ŁuKasz eKo edytował ten post 27.12.2010 12:07

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych