Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z kompilacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 berbec

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 22.12.2010 16:08

witam kiedy chce skompilować diablo to wyskakują mi takie oto problemy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(2480) : error 017: undefined symbol "wizzard"
dbmod_5.9l.sma(2485) : error 017: undefined symbol "palladyn"
dbmod_5.9l.sma(2489) : error 017: undefined symbol "druid"

3 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).
a tu linijki:
public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			wizzard(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			palladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			druid(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			assasin(id)
		}
		case 5:
		{
			kleryk(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			Lowca(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}

  • +
  • -
  • 0

#2 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 22.12.2010 16:13

To menu opisów klas czy menu wyboru klas?
  • +
  • -
  • 0

#3 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 22.12.2010 16:14

wyboru klas
  • +
  • -
  • 0

#4 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 22.12.2010 16:25

To są tylko dwa wyjścia:
1. Jeśli klasy istnieją to źle podałeś nazwy w menu.
2. Nie ma w ogóle takich klas.

Zapodaj .sma
  • +
  • -
  • 0

#5 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 22.12.2010 16:26

proszę bardzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 22.12.2010 16:33

To są tylko dwa wyjścia:
1. Jeśli klasy istnieją to źle podałeś nazwy w menu.
2. Nie ma w ogóle takich klas.


z tego co widze to nie jest wybór klas tylko opisów do klas i jest jedna możliwość - są one niezdefiniowane

#7 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 22.12.2010 16:39

I to menu opisów klas, a nie wyboru klas.
Poprawione, łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#8 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 22.12.2010 17:09

teraz mam błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(266) : error 052: multi-dimensional arrays must be fully initialized

1 Error.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).

Załączone pliki


Użytkownik berbec edytował ten post 22.12.2010 17:09

  • +
  • -
  • 0

#9 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 22.12.2010 19:41

Poprawione, ale podstawy dodawania klas się kłaniają.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 25.12.2010 20:20

sam już t owcześniej ogarnąłem tylko teraz mam problem z dodawaniem mocy do klasy. Jak np chce dodac vampiric curse to skąd mam kod wziąć, z itemu czy co?
  • +
  • -
  • 0

#11 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 26.12.2010 11:38

Jak masz item z tą mocą to możesz z itemku brać.
  • +
  • -
  • 0

#12 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 26.12.2010 12:04

dałem takie coś, skompilowałem, moge pobrac ale błąd jest mały.
if(player_class[i] == Pogromca)
		{
			show_hudmessage(i, " Otrzymales Ekwipunek ")
			fm_give_item(i,"weapon_ak47");
			fm_give_item(i,"ammo_556nato")
			fm_give_item(i,"ammo_556nato")
			fm_give_item(i,"ammo_556nato")
			fm_give_item(i, "weapon_m4a1");
			fm_give_item(i,"ammo_556nato")
			fm_give_item(i,"ammo_556nato")
			fm_give_item(i,"ammo_556nato")
		}
		if(player_class[i] == Vampir)
		{
		new player_b_vampire[33] = 1
		}
	}

  • +
  • -
  • 0

#13 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 26.12.2010 12:49

Znajdź:

new player_b_vampire[33] = 1 //Vampyric damage

Dodaj pod:
new c_vampire[33]


Znajdź:

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
}


Zamień na:

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (c_wampire[attacker_id]> 0)
{
change_health(attacker_id,c_wampire[attacker_id],0,"")
}
}

Znajdź w public select_class_menu(id, key):

g_haskit[id] = 0


Dodaj pod:

c_vampire[id] = 0


No i pożniej dodajesz do klasy:
c_vampire[id] = x


Zamiast X wpsujesz ile ma wysysać. Najlepiej max. do 5.

Nie testowałem, ale powinno działać.

Użytkownik Lotos edytował ten post 26.12.2010 12:57

  • +
  • -
  • 0

#14 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 26.12.2010 13:23

ok thx + oczywiscie teraz postanowilem porobic opisy do nowych klas, zrobiłem takie coś i mi /klasa nie wyskakuje w grze :/

BTW. LOTOS
błąd:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(3574) : error 017: undefined symbol "c_wampire"
dbmod_5.9l.sma(3574) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(3574) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod_5.9l.sma(3574) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(3574) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

public show_menu_ludzie(id)
{
	new text[513]

	format(text, 512, "\yLudzie - ^n\w1. Wizzard^n\w2. Palladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Assasin^n\w6. Kleryk^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") 

	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) 
	show_menu(id, keys, text, -1, "Ludzie") 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			wizzard(id)
		}
		case 1: 
		{	
			palladyn(id)
		}
		case 2: 
		{	
			druid(id)
		}
		case 3:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 4:
		{
			assasin(id)
		}
		case 5:
		{
			kleryk(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			Lowca(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public wizzard(id){
	showitem(id,"Wizzard"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public palladyn(id){
	showitem(id,"Palladyn"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public druid(id){
	showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public barbarzynca(id){
	showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp. Laduje wytrzymalosc pancerza (+25)<br><br>")	
}
public assasin(id){
	showitem(id,"Assasin"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public kleryk(id){
	showitem(id,"Kleryk"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public ninja(id){
	showitem(id,"Ninja"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Lowca(id){
	showitem(id,"Lowca"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public show_menu_demony(id)
{
        new text[513]
        
        format(text, 512, "\yDemony - ^n\y1. \wVampir^n\y2. \wWilkolak^n\y3. \wScavenger^n\y4. \wOrc^n\y5. \wOpetaniec^n\y6. \wSummoner^n\y7. \wRogue^n\y8. \wPogromca^n^n\r9. \wWstecz^n\r0. \wWyjscie") 
        
        new keys 
        keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
        show_menu(id, keys, text, -1, "Demony")  
        return PLUGIN_HANDLED   
} 

public demony(id, key) 
{ 
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        vampir(id)     
                }
                case 1: 
                {       
                        wilkolak(id)
                }
                case 2: 
                {       
                        scavenger(id)
                }
                case 3:
                {
                        orc(id)
                }
                case 4:
                {
                        opetaniec(id)
                }
                case 5:
                {
                        summoner(id)
                }
                case 6:
                {
                        rogue(id)
                }
                case 7:
                {
                       pogromca(id)
                }
				case 8:
                {
                        show_menu_ludzie(id)
                }
                case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public vampir(id){
	showitem(id,"Vampir"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public wilkolak(id){
	showitem(id,"Wilkolak"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br> <br><br>")
}
public scavenger(id){
	showitem(id,"Scavenger"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public orc(id){
	showitem(id,"Orc"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp. Laduje wytrzymalosc pancerza (+25)<br><br>")	
}
public opetaniec(id){
	showitem(id,"Opetaniec"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public summoner(id){
	showitem(id,"Summoner"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych.<br><br>")
}
public rogue(id){
	showitem(id,"Rogue"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public pogromca(id){
	showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

Użytkownik berbec edytował ten post 26.12.2010 13:31

  • +
  • -
  • 0

#15 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 26.12.2010 14:54

To nie ma nic wspólnego z opisami, tam wszędzie jest c_wampire.
Znajdź:
new c_vampire[33]


Zamień na:
 new c_wampire[33]


Znajdź:
c_vampire[id] = 0


Zamień na:
c_wampire[id] = 0


I później dodajesz:

c_wampire[id] = X


[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 26.12.2010 15:06

  • +
  • -
  • 0

#16 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 26.12.2010 15:04

ok amsz + :) dzięki
ale teraz nie wiem co zrobić z tymi opisami klas :/
  • +
  • -
  • 0

#17 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 26.12.2010 16:34

A co dolega? Nie działa komenda /klasy ?
  • +
  • -
  • 0

#18 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 26.12.2010 17:26

ok już nie ważne, teraz mam taki problemik:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

nowediablo.sma(2243) : error 017: undefined symbol "Wizzard"
nowediablo.sma(5587) : error 017: undefined symbol "Wizzard"
nowediablo.sma(9333) : error 017: undefined symbol "Wizzard"

3 Errors.
Could not locate output file nowediablo.amxx (compile failed).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#19 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 26.12.2010 17:33

Podałeś moc do klasy Wizzard, ale nie dodałeś w cale takiej klasy, dlatego nie działa i wywala błędy.
  • +
  • -
  • 0

#20 berbec

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 26.12.2010 17:36

aaa ok thx :D

Użytkownik berbec edytował ten post 26.12.2010 17:37

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych