Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Pomysly na klasy i itemy

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 jambos

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:kuba
Offline

Napisano 22.12.2010 14:29

co ma robic itemek
oraz jego nazwa
klasy i klasy premium gdy piszesz klase napisz widzialny czy nie jaka bron itd proszę o pomoc:)

#2 Skilled

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:117
  • Imię:Piotrovsky
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 22.12.2010 14:51

Item : Wybuchowa Bomba
Działanie : Gdy przycisne use - ma razic 15 metrów, ma brać full hp


  • +
  • -
  • 2
Najlepszy [Cod Mod] By Skilled
Dołączona grafika
CS-WESTERN.PL Najlepsze Serwery CS 1.6 :D

#3 jambos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:kuba
Offline

Napisano 22.12.2010 14:52

na 15 metrow? jak to zrobic;f

#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 22.12.2010 15:04

tak:

public bomba(id)
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0 , entlist, 32);// zamiast 250.0 to dac nie wiem 300.0 zeby bylo z 15m

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, float(get_user_health(pid)), 1);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i do public UzyjPrzedmiotu(id) dodaj:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR_ITEMU && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
bomba(id)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 22.12.2010 15:42

  • +
  • -
  • 4

#5 jambos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:kuba
Offline

Napisano 22.12.2010 15:12

obaj macie po plusiku:)

#6 Skilled

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:117
  • Imię:Piotrovsky
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 22.12.2010 15:23

Item : Teleport Nozem
Działanie : moge sie co 3 sekundy teleportować za pomocą prawego przycisku myszy,

Item : Moc Porucznika
Działanie : Moge 5x teleportować się gdzie wskarze celownikiem

Item : Pierscien Komandosa
Działanie : Dodaje 15 punktów do Siły, oraz wytrzymałości.

Item : Noz Niewidzialności
Działanie : Gdy chodzisz z nożem jesteś niewidoczny.

z góry za każdy item mogę ci dać +


Dodano 22 grudzień 2010 - 15:29:
A tu chyba jest błąd bo niechce kompilować

public bomba(id)
{
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(dynamit_gracza, EV_VEC_origin, fOrigin);

w 3 linicje nawet jak zmieniłem na iOrigin to nie kompiluje się

Warning: Function "UzyjPrzedmiotu" should return a value on line 2674
Error: Undefined symbol "dynamit_gracza" on line 3669
Warning: Expression has no effect on line 3669
Warning: Expression has no effect on line 3669
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 3669
Error: Invalid expression, assumed zero on line 3669
Error: Too many error messages on one line on line 3669
Compilation aborted.
4 Errors.

Użytkownik Skilled edytował ten post 22.12.2010 15:32

  • +
  • -
  • 0
Najlepszy [Cod Mod] By Skilled
Dołączona grafika
CS-WESTERN.PL Najlepsze Serwery CS 1.6 :D

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 22.12.2010 15:41

fakt poprawione
  • +
  • -
  • 1

#8 Skilled

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:117
  • Imię:Piotrovsky
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 22.12.2010 15:46

działa , dodasz jeszcze funkcje i co dodać na reszte itemów co podałem na każdego dam +
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy [Cod Mod] By Skilled
Dołączona grafika
CS-WESTERN.PL Najlepsze Serwery CS 1.6 :D

#9 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 22.12.2010 17:34

patryk4815 , w jaki sposob moge ustawic ile owa bomba ma brac HP?
  • +
  • -
  • 0

#10 jambos

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:kuba
Offline

Napisano 22.12.2010 17:38

mam teraz takie bledy;f oto sma Wklejka #442975 | Wklej.org

#11 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 22.12.2010 20:40

jak dodales tu
"bomba",//29
"przecinek" to sie nie dziw i jeszcze nie dodales "przecinka" tutaj:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

i jeszcze to powinno wygladac tak:

public UzyjPrzedmiotu(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) //tu podajsz numer itemu a ty go nie dodales -.-
{
bomba(id)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

if(ilosc_apteczek_gracza[id]>0)
StworzApteczke(id);
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
StworzRakiete(id);
if(ilosc_min_gracza[id]>0)
PostawMine(id);
if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
PolozDynamit(id);

return PLUGIN_HANDLED;
}


p.s dam ci sma z poprawnym kodem:
Wklej.to - po prostu wklej to - paste: WMYsu

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 22.12.2010 21:51

  • +
  • -
  • 2

#12 Ramez

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:jastrzebie
Offline

Napisano 29.01.2011 15:47

jak zrobic taka klase :

Mistrz Gry [premium] - 140hp / 110 pancerz / 120% szybkosc / ak / krieg / awp / 2 skoki w powietrzu / za fraga dostaje 10hp i ma 1 rakiete.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na najlepsze Radio w polsce ;) http://magicsoundsfm.vgh.pl - super muzyka , electo/house/techno
zapraszam do sluchania ;)

#13 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 20.03.2011 23:13

Napisano 29 styczeń 2011 - 15:47
jak zrobic taka klase :

Mistrz Gry [premium] - 140hp / 110 pancerz / 120% szybkosc / ak / krieg / awp / 2 skoki w powietrzu / za fraga dostaje 10hp i ma 1 rakiete.


napisz na pw.

co do pomyslow:
itemy:
moc [ nick H@ ]
Co runde dostajesz AK masz z niego 1/20 masz ubranie wroga.

Skoczne Buty
Mozesz wykonac 50 skokow w gore :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych