Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie nowa moc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2010 20:09

wcześniej dodane new kasa[33]

public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
if (kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}



Chciałem zapytać czy ten kod będzie poprawny a jeżeli nie to jak zrobić żeby gracz z tą mocą dostawał 200 kasy co rundea za każdy punkt inteligencji +50$ więcej. Proszę o pomoc i daje +..

Dodano 21 grudzień 2010 - 21:01:
Dobra już wiem że będzie źle ludzie zróbcie jakiś porządny poradnik dla zielonych bo lipa jak nie można swoich mocy zrobić.
  • +
  • -
  • 0

#2 Lotos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:76
  • Lokalizacja:World
Offline

Napisano 22.12.2010 13:00

Spróbuj tak:

public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
if (kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 22.12.2010 14:06

Lotos, nie, on chce nie 50 + 1$ za 1 int tylko 50$ za 1 int

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.12.2010 14:14

Skoro ma dodawać na "sztywno" 200+inta*50 to powinno być tak
if(kasa[id] > 0) {
new kasa_id = cs_get_user_money(id)
new dodac = 200+player_intelligence[id]*50
if(kasa_id < 16000-dodac)
cs_set_user_money(id, kasa_id+dodac)
else
cs_set_user_money(id, 16000)
}

Użytkownik sebul edytował ten post 23.12.2010 13:04

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2010 12:58

dobra działa a jak chce zmienić to 200 to edytuje tą linijke ?
new dodac = 200+player_intelligence[id]*50

  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.12.2010 13:04

Tak.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2010 22:21

Wszystko działa jak należy dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych