Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzwiek po zabiciu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 hax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.03.2008 23:58

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
{
  new rand = random_num(0,3)

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/die")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/die2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/die3")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/die4")
  }
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/die.wav")
precache_sound("misc/die2.wav")
precache_sound("misc/die3.wav")
precache_sound("misc/die4.wav")
}

Ten plugin działa na zasadzie że jak kogoś zabije to będzie dzwięk
i chcę aby ten dzwięk słyszeli wszyscy w pobliżu ofiary ;>

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.03.2008 00:09

Zamiast client_cmd uzyj emit_sound
  • +
  • -
  • 0

#3 hax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.03.2008 00:14

błąd przy kompilowaniu :(

/home/groups/amxmodx/tmp3/text6sWFrw.sma(22) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/home/groups/amxmodx/tmp3/text6sWFrw.sma(23) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/home/groups/amxmodx/tmp3/text6sWFrw.sma(24) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
/home/groups/amxmodx/tmp3/text6sWFrw.sma(25) : error 035: argument type mismatch (argument 2)


@Edit Czy mógł by ktoś napisać ten plugin poprawnie ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.03.2008 15:06

Niech zgadnem, zamieniles zywcem client_cmd na emita >.< nie pomyslales by np. jak wyglada bodowa tej fonkcji :>
  • +
  • -
  • 0

#5 hax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.03.2008 15:12

nom ;P

ja nie jestem od pisania pluginów wiec sie nie znam ;]

Zamiast client_cmd uzyj emit_sound



to podmieniłem ;P te nazwy na te co mi podałeś :D

    case 0: emit_sound(0,"spk misc/die")
    case 1: emit_sound(0,"spk misc/die2")
    case 2: emit_sound(0,"spk misc/die3")
    case 3: emit_sound(0,"spk misc/die4")


tak zrobiłem ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.03.2008 15:22

http://www.amxmodx.o...?go=func&id=282

emit_sound ( id, 0, "spk misc/die", 0.6, 0.8,0, 100 )

cos takiego powinno ruszyc
  • +
  • -
  • 0

#7 hax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.03.2008 15:24

:o

a mogę dostać złożone ;P

bo sobie nie poradzę prosiłbym o cały gotowy kod :]
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.03.2008 15:37

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Death Sound"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Sn!ff3r"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

}



public hook_death()

{

  new rand = random_num(0,3)



  switch(rand)

  {

    case 0: emit_sound ( id, 0, "misc/die", 0.6, 0.8,0, 100 )

    case 1: emit_sound ( id, 0, "misc/die2", 0.6, 0.8,0, 100 )

    case 2: emit_sound ( id, 0, "misc/die3", 0.6, 0.8,0, 100 )

    case 3: emit_sound ( id, 0, "misc/die4", 0.6, 0.8,0, 100 )

  }

}



public plugin_precache()

{

precache_sound("misc/die.wav")

precache_sound("misc/die2.wav")

precache_sound("misc/die3.wav")

precache_sound("misc/die4.wav")

}

  • +
  • -
  • 0

#9 hax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.03.2008 15:45

Miczu,

/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : error 017: undefined symbol "id"
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/text9ncJPW.sma(22) : fatal error 107: too many error messages on one line

:( tez nie działa
  • +
  • -
  • 0

#10 GuTeK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 07.03.2008 18:05

poprawione

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death(id)
{
  new rand = random_num(0,3)

  switch(rand)
  {
    case 0: emit_sound ( id, 0, "misc/die", 0.6, 0.8,0, 100 )
    case 1: emit_sound ( id, 0, "misc/die2", 0.6, 0.8,0, 100 )
    case 2: emit_sound ( id, 0, "misc/die3", 0.6, 0.8,0, 100 )
    case 3: emit_sound ( id, 0, "misc/die4", 0.6, 0.8,0, 100 )
  }
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/die.wav")
precache_sound("misc/die2.wav")
precache_sound("misc/die3.wav")
precache_sound("misc/die4.wav")
}

  • +
  • -
  • 0

#11 hax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.03.2008 18:25

GuTeK,

teraz jest problem w tym ze w ogóle dzwięków nie ma :(
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.03.2008 18:37

poprawione

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
{
  new id = read_data(2) 
  new rand = random_num(0,3)

  switch(rand)
  {
    case 0: emit_sound ( id, 0, "misc/die.wav", 0.6, 0.8,0, 100 )
    case 1: emit_sound ( id, 0, "misc/die2.wav", 0.6, 0.8,0, 100 )
    case 2: emit_sound ( id, 0, "misc/die3.wav", 0.6, 0.8,0, 100 )
    case 3: emit_sound ( id, 0, "misc/die4.wav", 0.6, 0.8,0, 100 )
  }
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/die.wav")
precache_sound("misc/die2.wav")
precache_sound("misc/die3.wav")
precache_sound("misc/die4.wav")
}

  • +
  • -
  • 0

#13 hax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 07.03.2008 18:45

Miczu Karma + :yea:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych