Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Auto BH!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaroo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.12.2010 20:22

Siema wszystkim mój problem polega na tym ze chcialbym zrobic Auto-BH Na Zabojcy moglbibyscie mi pomoc ? Dam +!!

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.12.2010 20:34

Czego w tym temacie nie rozumiesz ? ^^
[Tutorial] Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 Jaroo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 18.12.2010 20:55

Niewiem gdzie to dodac

3.Oraz do Define dodajemy

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)

A , I chcialbym jeszcze jak jak np . wyciagnie natychmiast NOZ staje sie niewidoczny

Użytkownik Jaroo edytował ten post 18.12.2010 20:58


#4 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2010 21:39

Co do pierwszego, to szukasz:

#define TASK_CHARGE 100
#define TASK_NAME 48424

I dodajesz pod:

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)


Natomiast co do niewidoczności na nożu, to trzymaj!

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 18.12.2010 21:41


#5 Jaroo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.12.2010 06:02

1.a w reset skill ' no_recoil[id]=0 "
2.i w .do client_prethink najlepiej na poczatku dodajesz


niewiem gdzie tego szukac dam +

co z nozami to jest ale mi chodzilo o natychimastowe ale moze tak byc , a jeszcze jedno chcialbym zeby jedna z klas dostawala m4ai co runde wiem ze sie dodaje takie cos : give_item(id, "weapon_ak47") < - - - to tutaj ma byc takie cos? czy jak ; /

Użytkownik Jaroo edytował ten post 19.12.2010 06:17


#6 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.12.2010 10:45

Omg...

1. Szukasz:

new player_b_meekstone[33] = 1

Pod dodajesz:

new no_recoil[33];
new g_angle[33];


2. Szukasz funkcji "public client_PreThink ( id )" i w niej na samym początku dajesz:

if(no_recoil[id] == 1)
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);


Jeszcze co do dostawania broni na start to:

1.Szukasz:

public RoundStart(){

I w nim za:

give_knife(i)

Dajesz:

if(player_class[i] == TWOJA_KLASA){
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i, "ammo_556nato")
give_item(i, "ammo_556nato")
give_item(i, "ammo_556nato")
}

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 19.12.2010 10:46


#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.12.2010 12:10

co z nozami to jest ale mi chodzilo o natychimastowe ale moze tak byc

A tamten temat niby do czego jest?

W tym temacie przedstawię Wam jak w łatwy sposób dodać danej klasie niewidzialność na nożu (bez żadnego ładowania).


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych