Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dmg miny?
Temat rozp. Firxenowsky, 17.12.2010 21:33
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.12.2010 21:33
Jak zmienic dmg miny?
20 dmg + int
20 dmg + int
#2
Napisano 17.12.2010 21:37
if(equal(szClassName, "Mine") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,20+player_intelligence[owner]),150)
remove_entity(ptd)
}
}
Dodaj to zamiast tego standardowego.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 17.12.2010 21:52
hm w standarcie jest
a bije 50 czemu tak?
i co oznacza to ,150?
RE:Dobra dziala leci + ale dowiem sie co oznacza ,150?
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner]),150)
a bije 50 czemu tak?
i co oznacza to ,150?
RE:Dobra dziala leci + ale dowiem sie co oznacza ,150?
Użytkownik Firxen edytował ten post 17.12.2010 22:59
#4
Napisano 17.12.2010 23:11
Wartość 150 jest zasięgiem wybuchu miny.
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 17.12.2010 23:13
#5
Napisano 17.12.2010 23:44
Bo od tej wartości 55+int odejmuje się jeszcze zwinność tego który dotknął minę.a bije 50 czemu tak?
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych