Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodatkowe moce klas.

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheMiX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:PePe pan dziobak
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 16.12.2010 18:02

Chodzi o np.komandos ma natychmiastowe zabicie z noża" a ja bym chciał dodać nieskończone ammo dla jakiejś klasy jak to zrobić albo podwójny skok (jak w rambo) ??
  • +
  • -
  • 0

#2 hahahaha

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 16.12.2010 19:21

NA PODWOJNY SKOK MASZ:

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo|| klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}


Znajdx poczatek tego (jest nad dodawaniem broni do klas) i zmien to, lub dodaj co ci brakuje z tego co powyzej!
!TAM GDZIE TWOJA_KLASA NAPISZ SWOJA KLASE np. komandos!

Użytkownik hahahaha edytował ten post 16.12.2010 19:23


#3 TheMiX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:PePe pan dziobak
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 16.12.2010 19:37

A jak dodać np.nieskończone ammo ??
  • +
  • -
  • 0

#4 hahahaha

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 16.12.2010 19:50

Sadze ze sie nie da... nawet jak sie da to pewnie jest to skomplikowane jak cholera

#5 TheMiX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:PePe pan dziobak
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 16.12.2010 19:53

ehh szkoda
  • +
  • -
  • 0

#6 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.12.2010 20:23

Omg... Skoro jesteś ignorantem z programowania, to po co się udzielasz w takich tematach?

Łapaj.

1. Znajdź:

new const maxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};

Dodaj pod:

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

2. Cały public CurWeapon(id):

public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = read_data(2);

UstawSzybkosc(id);

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Podmień na:

public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) || freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)
UstawSzybkosc(id);
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

if(weaponID == CSW_C4)
podkladajacy = id;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Tyle xD

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 16.12.2010 21:22






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych