Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem za jednym przyciskiem 2(sila)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaroo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.12.2010 18:10

Witam , Mam problem mam duzo exp na diablo do 1001 lvl i mysle ze za duzo klikania pojedynczo z punktami ? moglby mi ktos powiedziec jak zrobic zeby szlo po 2 punkty? , albo tak "Wszystko w Sile" Itp ? proszę Bardzo was : mozecie mi powiedziec a mozecie zrobic ;pp
Daje wam moj zalocznik: (a i jakbyscie jeszcze mogli zebyscie dodali mi :"item": Kusze Lowcy i Latarke Maga) to wszystko dziekuje

Z Pozdrowieniami Jaroo

Załączone pliki



#2 czarasd

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:131
  • Lokalizacja:widryny
Offline

Napisano 14.12.2010 18:17

Ehh dział poradniki i tam szybsze rozdawanie pkt. statystyk a za Ciebie nie wiem czy ktoś będzie robił.

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 14.12.2010 18:20

pod public skill_menu daj
new max_skill=X


gdzie X to jest najwyższy lvl /2

np. dla 1000 to jest 500

i pod case 3 daj

		case 4: 
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
player_intelligence[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
}
case 5:
{
if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_skill)
{
player_strength[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_strength[id]
player_strength[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
}
case 6:
{
if (player_point[id]+player_agility[id]<max_skill)
{
player_agility[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_agility[id]
player_agility[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.016995*float(player_agility[id])))/100)

}
case 7:
{
if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_skill)
{
player_dextery[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_dextery[id]
player_dextery[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
set_speedchange(id)
}
}

Użytkownik FreZZy edytował ten post 14.12.2010 18:22





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych