Witam mam na diablo szybsze rozdzielanie statystyk czyli np. "daj wszystko w siłe" I jak klikam to daje tylko 500pkt a chcialbym o wiele wiecej gdzie to zmienić?
2.Czy da rade zmeinić wygląd rzuconego HE przez łowce??
będą+
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zwiększyc "daj wszystko w siłe"...
Temat rozp.
czarasd
, 14.12.2010 17:52
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.12.2010 17:52
#2
Napisano 14.12.2010 17:59
dołączam się do pytania
#3
Napisano 14.12.2010 18:23
pod public skill_menu daj
gdzie X to jest najwyższy lvl /2
np. dla 100 to jest 50
i pod case 3 daj
Dodano 14 grudzień 2010 - 18:23:
a co do he to oczywiście znajdź sobie tylko najpierw model
new max_skill=X
gdzie X to jest najwyższy lvl /2
np. dla 100 to jest 50
i pod case 3 daj
case 4:
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
player_intelligence[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
}
case 5:
{
if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_skill)
{
player_strength[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_strength[id]
player_strength[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
}
case 6:
{
if (player_point[id]+player_agility[id]<max_skill)
{
player_agility[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_agility[id]
player_agility[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.016995*float(player_agility[id])))/100)
}
case 7:
{
if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_skill)
{
player_dextery[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_dextery[id]
player_dextery[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
set_speedchange(id)
}
}
Dodano 14 grudzień 2010 - 18:23:
a co do he to oczywiście znajdź sobie tylko najpierw model
Użytkownik FreZZy edytował ten post 14.12.2010 18:23
#4
Napisano 14.12.2010 18:57
dzięki.
A jak nazywa się ten model ?
A jak nazywa się ten model ?
#5
Napisano 14.12.2010 19:56
jest masa na fpsbanana wybierz sobie jakiś
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych