Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zwiększyc "daj wszystko w siłe"...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 czarasd

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:131
  • Lokalizacja:widryny
Offline

Napisano 14.12.2010 17:52

Witam mam na diablo szybsze rozdzielanie statystyk czyli np. "daj wszystko w siłe" I jak klikam to daje tylko 500pkt a chcialbym o wiele wiecej gdzie to zmienić?
2.Czy da rade zmeinić wygląd rzuconego HE przez łowce??
będą+

#2 MARIO2010

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 14.12.2010 17:59

dołączam się do pytania

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 14.12.2010 18:23

pod public skill_menu daj
new max_skill=X


gdzie X to jest najwyższy lvl /2

np. dla 100 to jest 50

i pod case 3 daj

		case 4: 
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
player_intelligence[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
}
case 5:
{
if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_skill)
{
player_strength[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_strength[id]
player_strength[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
}
case 6:
{
if (player_point[id]+player_agility[id]<max_skill)
{
player_agility[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_agility[id]
player_agility[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.016995*float(player_agility[id])))/100)

}
case 7:
{
if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_skill)
{
player_dextery[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_skill-player_dextery[id]
player_dextery[id]=max_skill
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
set_speedchange(id)
}
}


Dodano 14 grudzień 2010 - 18:23:
a co do he to oczywiście znajdź sobie tylko najpierw model

Użytkownik FreZZy edytował ten post 14.12.2010 18:23


#4 czarasd

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:131
  • Lokalizacja:widryny
Offline

Napisano 14.12.2010 18:57

dzięki.
A jak nazywa się ten model ?

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 14.12.2010 19:56

jest masa na fpsbanana wybierz sobie jakiś




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych