Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mrozny Totem\Meek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 14.12.2010 07:56

Witam otoz chcialbym zrobić Mroznego Totema lub Meeka. Bo Frost Nade nie dziala :< Moze wiecie czemu ?

Jezeli nie to proszę o pomoc z Mroznym Totemem lub meek

Nie odsylac do starych tematow bo nie sa dokonczone
  • +
  • -
  • 0

#2 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 14.12.2010 09:11

ja mogę zapodać mrożący totem tyle że on trochę do dupki jest bo jak się naciśnie q to można już lecieć ;/

#3 NiFreZ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:116
  • Imię:tom
  • Lokalizacja:ASd
Offline

Napisano 14.12.2010 09:51

Pokaz kodzik ;) itp
  • +
  • -
  • 0

#4 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 14.12.2010 18:13

nad
public item_totem(id) 
dodajesz
public zamroz(pid)
{           
              set_user_maxspeed(pid, 1.0)
              set_task(15.0, "zamroz_off", pid)
} 
pod publikiem
public Effect_Healing_Totem_Think(ent)
dodajesz
public item_zamrozenie(id)
{	
        if (used_item[id] && player_item_id[id] != 78) 
	{
		hudmsg(id,2.0,"Zamrazajacy Totem mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	used_item[id] = true
	
	
	new origin[3]
	pev(id,pev_origin,origin)
	
	new ent = Spawn_Ent("info_target")
	set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Freeze_Totem")
	set_pev(ent,pev_owner,id)
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
	set_pev(ent,pev_origin,origin)
	set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)
	
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
	
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

public Effect_Freeze_Totem_Think(ent)
{
	new id = pev(ent,pev_owner)
	new totem_dist = 300
	new amount_healed = c_zamrozenie[id]
	
	//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
	if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3], origin[3]
		pev(ent,pev_origin,forigin)	
		FVecIVec(forigin,origin)
		
		//Find people near and damage them
		new entlist[513]
		new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i]
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
				continue
			
			if (is_user_alive(pid)) set_task(1.0, "zamroz", pid)		
		}
		
		set_pev(ent,pev_euser2,0)
		set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//Entity should be destroyed because livetime is over
	if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
	if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 
	
	new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)
	
	//Find people near and give them health
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] );
	write_coord( origin[2] );
	write_coord( origin[0] );
	write_coord( origin[1] + totem_dist );
	write_coord( origin[2] + totem_dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 5 ); // speed
	message_end();
	
	set_pev(ent,pev_euser2,1)
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

p.s dokładniejszy poradnik na AMXX Diablo nowy totem jeżeli nie można reklamować to sory :D

#5 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 15.12.2010 21:11

a gdyby zastosowac spowolnienie z mocy pistoletowej maga?
  • +
  • -
  • 0

#6 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 16.12.2010 16:50

można spróbować :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych