Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

KOMANDOS

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Necro

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Zaleszany
Offline

Napisano 12.12.2010 16:47

Witam moje pytanie dotyczy jak zrobić z klasy Komandos klasę premium?
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 12.12.2010 19:53

W publicu cod_class_enabled(id) np. na początku (za znakiem "{") dodaj:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
A na końcu tego publica (przed "}"):
return COD_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

#3 Necro

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Zaleszany
Offline

Napisano 12.12.2010 22:07

Zrobiłem tak i nie działa.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */  #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich>  #define DMG_BULLET (1<<1)   new bool:ma_klase[33];  new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0;  public plugin_init()  { 	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); 	 	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 	 	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); }        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))         {                 client_print(id, print_chat, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")                 return COD_STOP;                 return COD_CONTINUE;}  public cod_class_enabled(id) 	ma_klase[id] = true; 	 public cod_class_disabled(id) 	ma_klase[id] = false;  public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { 	if(!is_user_connected(idattacker)) 		return HAM_IGNORED; 	 	if(!ma_klase[idattacker]) 		return HAM_IGNORED; 		 	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) 		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); 		 	return HAM_IGNORED; }

  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.12.2010 16:04

Miało być w publicu, a nie przed nim :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych