Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deathrun timer & afkkicker


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MadoY

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.12.2010 11:28

1.Chciałbym aby ktoś przerobił plugin aby działał on następująco. Czas jest odmierzany od momentu początku rundy, a kończy go wciśnięcie ostatniego przycisku na mapie( Przycisku dla CT do bramy itp.)
2. Kickuje za afk tylko CT. Terro nie rusza.

Załączone pliki


Użytkownik MadoY edytował ten post 12.12.2010 13:19

  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 12.12.2010 15:31

1. http://amxx.pl/death...rds-t31649.html //Zostały dodane przyciski więc możecie działać.
  • +
  • -
  • 0

#3 jasinski214

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Ostrów Wlkp
Offline

Napisano 13.12.2010 20:59

knopers a da sie żeby czytał z mój model przycisku jeśli tak to możesz tak albo ktoś tak zrobić ?? nazwa mojego modelu to model1.mdl
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 13.12.2010 22:25

buttons.inl (212)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_c4.mdl");

na
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/model1.mdl");
+
timer.sma (70)
gfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/w_c4.mdl");

na
gfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/model1.mdl");

  • +
  • -
  • 0

#5 jasinski214

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Ostrów Wlkp
Offline

Napisano 15.12.2010 15:24

a czym otworzyć plik inl

Dodano 15 grudzień 2010 - 15:24:
sorry mógł byś mi dać gotowe zmienione pliki bo coś mi nie chce działac.
  • +
  • -
  • 0

#6 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 15.12.2010 16:42

Notatnikiem.
  • +
  • -
  • 0

#7 MadoY

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 15.12.2010 19:00

Pierwsze załatwione. Ktoś może zrobić drugi plugin?
  • +
  • -
  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych