Jak zrobić,aby meekstone nie miał 1/1 na zabicie,tylko żeby np. zadawał 150 HP+inteligencja?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Meekstone nie zabija
Temat rozp.
Drewno.
, 11.12.2010 20:37
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.12.2010 20:37
#2
Napisano 11.12.2010 21:28
Szukasz funkcji:
I całą zamieniasz na:
public item_c4fake(id)
I całą zamieniasz na:
public item_c4fake(id)
{
new damage = 150+player_intelligence[id]
if (c4state[id] > 1)
{
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
explode(c4bombc[id],id,0)
for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a))
{
new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id))
{
change_health(id,-damage,attacker,"grenade")
}
}
}
c4state[id] = 2
remove_entity(c4fake[id])
c4fake[id] = 0
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true)
{
new Float:pOrigin[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin)
c4fake[id] = create_entity("info_target")
entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl")
entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin)
entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4")
entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id)
entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6)
new Float:aOrigin[3]
entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin)
c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0])
c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1])
c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2])
c4state[id] = 1
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 11.12.2010 21:28
#3
Napisano 12.12.2010 10:53
Tylko jakbyś mogł - podaj kod,który odpowiada za obrażenia,bo chce zmienić na swoje;p
#4
Napisano 12.12.2010 12:34
new damage = 150+player_intelligence[id]
Mogę się mylić bo dopiero się ucze ale na 90% dobre podałem.
#5
Napisano 12.12.2010 12:50
oki wszystko działa;)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych