Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zmiana wyglądu Fireballa
#1
Napisano 11.12.2010 11:44
#2
Napisano 11.12.2010 15:47
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 11.12.2010 18:50
#4
Napisano 11.12.2010 21:44
Szukasz funkcji:
item_fireball(id)
W niej:
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
I teraz tak:
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
Ta linijeczka odpowiada za model rakiety, która prowadzi fireball'a.
write_short(sprite_beam)
Natomiast ta, za biały ogień, który szybuje na modelu.
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 11.12.2010 21:46
#5
Napisano 11.12.2010 22:01
I znowu ten Gosh...Gosh. Sebul, Twoja odpowiedź naprawdę wniosła sporo to tego tematu...
Szukasz funkcji:item_fireball(id)
W niej:if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
I teraz tak:entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
Ta linijeczka odpowiada za model rakiety, która prowadzi fireball'a.write_short(sprite_beam)
Natomiast ta, za biały ogień, który szybuje na modelu.
A powiedz Ty mi co Twoja wypowiedź wprowadziła do tematu? To że podałeś linijkę gdzie jest sprite firebala (brawo, naprawdę ciężko to znaleźć), to też prawie w niczym nie pomogło... Wygląd firebala nie zmienisz bez nowego sprite i o tym napisałem, a że potem go się zmienia w tym miejscu to chyba rozumie się samo przez się. Po co komentujesz kogoś skoro sam nic praktycznie nie zrobiłeś?
Co do tego czarnego kwadrata, to którą wersję diablo masz? A może to Twoja karta graficzna?wiem,ale wokół niego jest taki czarny kwadrat,i dodatkowo stary model fireballa, jak to usunąć?? mam sprite z War3FT, i z Diablo II:LoD,
Użytkownik sebul edytował ten post 11.12.2010 22:02
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 11.12.2010 22:14
Wrzuć sobie to słowo do translatora, bo widzę, że angielskiego - brak. Poprosił o miejsce do podmianki, więc je dostał. Poza tym muszę stwierdzić, iż twoje komentarze są zbędne i można je uznać za zwykły spam.Użytkownik MaDaFaKa dnia 11 grudzień 2010 - 21:44 napisał
Gosh. Sebul, Twoja odpowiedź naprawdę wniosła sporo to tego tematu...
Szukasz funkcji:
item_fireball(id)
W niej:
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
fired[id] = 1
new Float:vOrigin[3]
new fEntity
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
fEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
//Send forward
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
I teraz tak:
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
Ta linijeczka odpowiada za model rakiety, która prowadzi fireball'a.
write_short(sprite_beam)
Natomiast ta, za biały ogień, który szybuje na modelu.
I znowu ten Gosh...
A powiedz Ty mi co Twoja wypowiedź wprowadziła do tematu? To że podałeś linijkę gdzie jest sprite firebala (brawo, naprawdę ciężko to znaleźć), to też prawie w niczym nie pomogło... Wygląd firebala nie zmienisz bez nowego sprite i o tym napisałem, a że potem go się zmienia w tym miejscu to chyba rozumie się samo przez się. Po co komentujesz kogoś skoro sam nic praktycznie nie zrobiłeś?
#7
Napisano 11.12.2010 22:49
Gdzie tu widzisz prośbę o miejsce do podmianki? Zapytał jak zmienia się wygląd to napisałem, gdyby pytanie było bardziej szczegółowe (a to powinno leżeć w kwestii autora tematu, żeby dostać odpowiedź taką na jaką oczekuje) to napisał bym też od razu gdzie się to podmienia, a teraz już bym pewnie dawno napisał mu jak to dokładnie zmienić, bo odpowiedział, że ma jakieś sprite, więc teraz tylko nazwa tego sprite i podmiana w sma w odpowiedniej linijce, ale Ty po moim poście napisałeś swój zbędny komentarz (tak to Ty pierwszy napisałeś zbędny komentarz) i do tego te pro elo kozackie "Gosh".jak zmienić wygląd fireballa?
Sry co do angielskiego, nie zrozumiałem Cię... ale nie chodzi mi o samo znaczenie Gosh, tylko o to, że to w ogóle piszesz, praktycznie w każdym poście i tego nie zaprzeczysz, wystarczy spojrzeć na Twoje posty.
Podaj nazwy tych spritów i zakończmy ten temat... No chyba że sobie już sam poradziłeś.mam sprite z War3FT, i z Diablo II:LoD,
Użytkownik sebul edytował ten post 11.12.2010 23:09
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#8
Napisano 12.12.2010 11:02
Sprite fireballa z War3FT skopiowałem i wrzuciłem do addons/amxmodx/diablo i tak:
To:
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
Zamieniłem na:
precache_model("addons/amxmodx/diablo/fireball.spr")
I to:
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.spr")
Na:
entity_set_model(fEntity, "addons/amxmodx/diablo/fireball.spr")
nie dość,że wyświetla ten "stary" model fireballa to jeszcze ten wokół niego czarny kwadrat
#9
Napisano 12.12.2010 14:05
Samo sprite zamieniasz trochę w innym miejscu, musisz najpierw dodać pod
new sprite_beam = 0
coś takiego
new sprite_beam2 = 0
potem pod
sprite_beam = precache_model("sprites/zbeam4.spr")
dodaj
sprite_beam2 = precache_model("addons/amxmodx/diablo/fireball.spr")
następnie w publicu z firebalem znajdź
write_short(sprite_beam)
i zamienień na
write_short(sprite_beam2)
A co do tego Twojego czarnego kwadracika, to pewnie dlatego, że masz w kodzie (podałeś złą nazwę modelu)
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.spr")
a powinno być
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
Użytkownik sebul edytował ten post 12.12.2010 14:06
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#10
Napisano 12.12.2010 17:15
#11
Napisano 12.12.2010 17:25
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych