Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

czas ladowania noza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ccc

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:26
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 09.12.2010 15:14

Mam pytanie, gdzie sie w dbmod_5.9m ustawia czas ladowania noza dla poszczegolnych klas?
  • +
  • -
  • 0

#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 09.12.2010 15:48

Mam pytanie, gdzie sie w dbmod_5.9m ustawia czas ladowania noza dla poszczegolnych klas?



new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

Tutaj masz ze co 5 sec i kazde 25 int odejmuje 1 sec ;d

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 09.12.2010 15:50

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 4.5-(player_intelligence[id]/50)

if(player_class[id] == Ninja)
{
time_delay=time_delay = 8.25-(player_intelligence[id]/50.0)
}
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 6.25-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.6,7.0-(player_intelligence[id]/35))
}
else if(player_class[id] == Zabojca)
{
time_delay=time_delay = 2.25-(player_intelligence[id]/50.0)
}

masz tu przykład :) z kodu

Użytkownik szczepaneto edytował ten post 09.12.2010 15:51





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych