Mam pytanie, gdzie sie w dbmod_5.9m ustawia czas ladowania noza dla poszczegolnych klas?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
czas ladowania noza
Temat rozp. ccc, 09.12.2010 15:14
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.12.2010 15:14
#2
Napisano 09.12.2010 15:48
Mam pytanie, gdzie sie w dbmod_5.9m ustawia czas ladowania noza dla poszczegolnych klas?
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)
Tutaj masz ze co 5 sec i kazde 25 int odejmuje 1 sec ;d
#3
Napisano 09.12.2010 15:50
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 4.5-(player_intelligence[id]/50)
if(player_class[id] == Ninja)
{
time_delay=time_delay = 8.25-(player_intelligence[id]/50.0)
}
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 6.25-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.6,7.0-(player_intelligence[id]/35))
}
else if(player_class[id] == Zabojca)
{
time_delay=time_delay = 2.25-(player_intelligence[id]/50.0)
}
masz tu przykład z kodu
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 4.5-(player_intelligence[id]/50)
if(player_class[id] == Ninja)
{
time_delay=time_delay = 8.25-(player_intelligence[id]/50.0)
}
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 6.25-(player_intelligence[id]/50.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.6,7.0-(player_intelligence[id]/35))
}
else if(player_class[id] == Zabojca)
{
time_delay=time_delay = 2.25-(player_intelligence[id]/50.0)
}
masz tu przykład z kodu
Użytkownik szczepaneto edytował ten post 09.12.2010 15:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych