Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

liblist.gam ??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2008 15:51

A więc czasami w [GOTOWCE] widziałem że jest plik liblist.gam jak go utworzyć i po co on jest ??
  • +
  • -
  • 0

#2 xKanGur

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:84
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 06.03.2008 16:04

Liblist jest to plik z którego startuje metamod a z metamoda amxmodx

Przykład (dla linuxa)

game "Counter-Strike"
url_info "www.AnarchyServvv.eu"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "0"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
#gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
trainmap "tr_1"


i zapisujemy w notatniku jako liblist.gam i wklejamy do cstrike
  • +
  • -
  • 1

#3 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 06.03.2008 16:16

liblist.gam jest standardowym plikiem gry/serwera, głównym zadaniem tego pliku jest pokazanie grze głównego pliku wykonawczego "dllsmp.dll" albo "dlls/cs_i386.so", gdy dodajemy do naszego serwera jakiegoś gotowca oparty on jest zawsze na metamod'zie, wtedy w pliku liblist.gam trzeba zmienić standardowe adresy plików wykonawczych na te z metamoda w praktyce wygląda to tak:
bez metamoda:
gamedll "dllsmp.dll"
gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
z metamodem:
gamedll "addons/metamod/dlls/metamod.dll"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"

liblist.gam otwieramy notatnikiem

#4 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2008 16:21

Obaj macie pomógł i dzięki :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych