Witam
Zmienilem ilośc lvl na max 1001 . Ustawiłem max po 250 umiejetnosci i 1 pkt za 1 lvl. Chcialbym sie spytac was jak zrobic aby 1 pkt dawal np 1hp (opcjonalnie 1 lvl = 1 sily = 2 hp) . Chcialbym takze abyscie pomogli przerobic opcjonalna ilosci inteligencji , ze dopiero przy 250 jest na hita dla wszystkich , araz ze okolo 140 pkt zrecznosci i zwinnosci daje opcjonalna ilosc .
Za pomoc oczywiscie repucik!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z 1001 Lvl
Temat rozp. Nqb?, 07.12.2010 16:09
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.12.2010 16:09
#2
Napisano 07.12.2010 16:27
Znajdz wszystkie player_strength[id]*2 i zamien na player_strength[id]
I bardzie sprecyzuj swoja wypowiedz na temat inteligencji bo nie wiem o co Ci chodzi ?
I bardzie sprecyzuj swoja wypowiedz na temat inteligencji bo nie wiem o co Ci chodzi ?
Użytkownik Zaszka edytował ten post 07.12.2010 16:28
#3
Napisano 07.12.2010 16:31
chodzi mi oto aby kusza zabierala dopiero przy 250 umiejetnosci maxymalna ilosc hp za 1 hitem
z gory repucik dla Ciebie
z gory repucik dla Ciebie
Użytkownik Nqb? edytował ten post 07.12.2010 16:32
#4
Napisano 07.12.2010 17:12
chodzi mi oto aby kusza zabierala dopiero przy 250 umiejetnosci maxymalna ilosc hp za 1 hitem
z gory repucik dla Ciebie
Ale tak to ile ma zabierac ?
gdy ma sie mniej ?
#5
Napisano 07.12.2010 17:29
nie porptu chodzi mi ot to aby zabierala normalnie 1000lvl = 250 umiejetnosci = 100lvl 50 umiejetnosci
Chyba ze to nie robi roznicy i kusza sie sama dostosowuje
Chyba ze to nie robi roznicy i kusza sie sama dostosowuje
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych