Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
M4A1 + Klasa = na Start
#1
Napisano 07.12.2010 15:33
#2
Napisano 07.12.2010 17:45
public RoundStart(){
wklejasz:
if(player_class[i] == Twoja_klasa){ give_item(i, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100) }
tam gdzie masz napisane weapon_m4a1 i CSW_M4A1 mozesz zmienic sobie np na weapon_ak47 i CSW_AK47
Użytkownik krzywy92 edytował ten post 07.12.2010 17:47
#3
Napisano 07.12.2010 17:52
Dodano 07 grudzień 2010 - 18:07:
Wkleilem i mam bledy
#4
Napisano 07.12.2010 19:25
#5
Napisano 07.12.2010 20:53
frakcjexd.sma(3646) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-" frakcjexd.sma(3646) : error 001: expected token: ";", but found "}"
#6
Napisano 07.12.2010 22:03
#7
Napisano 08.12.2010 00:11
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
give_item(i, "weapon_m4a1") // Danie klasie broni M4A1 z pustym magazynkiem (tylko naboje w clipie).
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90) // Danie broni M4A1 magazynek z 90 nabojami.
}
do:
public RoundStart(){
wklejasz:if(player_class[i] == Twoja_klasa){ give_item(i, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100) }
Jak chcesz w taki sposób dodać, to nic dziwnego, że nie działa. Jak funkcja jest w jednej linii, to trzeba pamiętać o średnikach:
if(player_class[i] == Grinswold){ give_item(i, "weapon_m4a1"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100); }
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 08.12.2010 00:14
#8
Napisano 08.12.2010 14:35
#9
Napisano 08.12.2010 14:44
Użytkownik krzywy92 edytował ten post 08.12.2010 14:44
#10
Napisano 08.12.2010 14:46
#11
Napisano 08.12.2010 21:50
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
if(player_b_dajhe[i] == 1)
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/5.0,floatround_floor)
set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
if(player_class[i]==Terminator){give_item(i, "weapon_m4a1")cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100) <----------------TU MASZ M4 NA START W MOJEJ KLASIE JEST TO TERMINATOR
}
}
kill_all_entity("throwing_knife")
Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik krzywy92 edytował ten post 08.12.2010 21:50
#13
Napisano 12.12.2010 13:28
set_user_armor(i,100)
a to po co?
#15
Napisano 12.12.2010 22:55
sprobuj tak dodac:
if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
fm_give_item(i,"weapon_m4a1")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
}
Mi dziala;)
Akurat ja dałem to samo, tylko z użyciem cs_set_user_bpammo(id), a to ustawia amunicje. Więc wyszło na to samo + moje optymalniejsze.
#17
Napisano 13.12.2010 22:28
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych