Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

M4A1 + Klasa = na Start


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wujek Ocet

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:ZTR!
Offline

Napisano 07.12.2010 15:33

Siemka mam problem jak moge zrobic zeby wybrana klasa dostawala na poczatko rundy M4A1 za Darmo!.Bo jak jet taki item to ja chce tak samo tylko ze dla klasy! Pomocy!

#2 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 07.12.2010 17:45

do:
public RoundStart(){

wklejasz:
if(player_class[i] == Twoja_klasa){ give_item(i, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100) }


tam gdzie masz napisane weapon_m4a1 i CSW_M4A1 mozesz zmienic sobie np na weapon_ak47 i CSW_AK47

Użytkownik krzywy92 edytował ten post 07.12.2010 17:47


#3 Wujek Ocet

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:ZTR!
Offline

Napisano 07.12.2010 17:52

Dziekowa!

Dodano 07 grudzień 2010 - 18:07:
Wkleilem i mam bledy

#4 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 07.12.2010 19:25

A dokladniej jakie ?

#5 Wujek Ocet

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:ZTR!
Offline

Napisano 07.12.2010 20:53

Takie:

frakcjexd.sma(3646) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-"
frakcjexd.sma(3646) : error 001: expected token: ";", but found "}"


#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 07.12.2010 22:03

sprawdź klamry

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 08.12.2010 00:11

		if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
give_item(i, "weapon_m4a1") // Danie klasie broni M4A1 z pustym magazynkiem (tylko naboje w clipie).
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90) // Danie broni M4A1 magazynek z 90 nabojami.
}


do:

public RoundStart(){

wklejasz:
if(player_class[i] == Twoja_klasa){ give_item(i, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100) }


Jak chcesz w taki sposób dodać, to nic dziwnego, że nie działa. Jak funkcja jest w jednej linii, to trzeba pamiętać o średnikach:

if(player_class[i] == Grinswold){ give_item(i, "weapon_m4a1"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100); }

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 08.12.2010 00:14


#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 08.12.2010 14:35

w pawnie nie trzeba średników...

#9 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 08.12.2010 14:44

jak bys chcial wiedziec to dziala bo sam mam to w moim diablomodzie i dziala bez zarzutow. Tylko pewnie zle dodal

Użytkownik krzywy92 edytował ten post 08.12.2010 14:44


#10 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 08.12.2010 14:46

zapodaj cały roundstart

#11 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 08.12.2010 21:50

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
if(player_b_dajhe[i] == 1)
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/5.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
if(player_class[i]==Terminator){give_item(i, "weapon_m4a1")cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100) <----------------TU MASZ M4 NA START W MOJEJ KLASIE JEST TO TERMINATOR
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
award_item(id, 25)
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik krzywy92 edytował ten post 08.12.2010 21:50


#12 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.12.2010 10:44

sprobuj tak dodac:

if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
fm_give_item(i,"weapon_m4a1")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
}


Mi dziala;)

Użytkownik Weed edytował ten post 12.12.2010 19:52

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#13 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 12.12.2010 13:28

set_user_armor(i,100)


a to po co?

#14 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.12.2010 19:52

sorka;) popraione
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#15 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 12.12.2010 22:55

sprobuj tak dodac:

if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
fm_give_item(i,"weapon_m4a1")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
fm_give_item(i,"ammo_556nato")
}


Mi dziala;)


Akurat ja dałem to samo, tylko z użyciem cs_set_user_bpammo(id), a to ustawia amunicje. Więc wyszło na to samo + moje optymalniejsze.

#16 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 13.12.2010 18:06

wiem ze to samo dalem... ale podalem swoj kod moze ten mu zadziala bez errorow;] a w twoim nie wiem jak mu dziala ^^
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#17 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 13.12.2010 22:28

po co ciągniecie ten temat jak już autor dawno bana za multi zerwał ? :unsure:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych