Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czasowy cvar.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 07.12.2010 14:55

Witam. Mam coś takiego:

new sHour[3], iHour;
get_time("%H", sHour, 2);
iHour = str_to_num(sHour);
if(iHour < 6 && iHour > 24)
{
server_cmd("db_santa 0");
}


Czy to działa tak, że gdy jest godzina od 24 do 6 rano to cvar db_santa bedziee 0 a jak jest inna godzina to będzie 1?

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 07.12.2010 15:29

jeśli jest później niż 6:00 a mniej niż 24:00 to wykonuje się komenda db_santa 0
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 07.12.2010 16:12

Czyli od 6:01 do 23:59 będzie cvar ustawiony na 1?

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 07.12.2010 16:24

if = jeśli
kod masz taki czyli jedziemy pokolei
 if(iHour < 6 && iHour > 24)



jeśli hour jest mniejszy od 6 ,a ihour jest większ od 24 to wykonuj operacje tą
server_cmd("db_santa 0");

czyli sam sobie odpowiedz ;P
  • +
  • -
  • 1

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 07.12.2010 16:38

Akurat nie musisz mi tłumaczyć co to znaczy if itd bo to ogarniam. Już trochę programuje, ale co do funkcji czasowych to mam pierwszy raz styczność. Czyli będzie działać jak powinno, dzięki. (+)

Jeszcze tylko pytanie, jak mogę wywołać efekt strzelającego do obrywającego? W którym evencie? Damage? DeathMsg?

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 07.12.2010 16:46

chodzi ci podczas strzelania czy jak już zginął? xD
jeśli podczas to
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");


jeśli po śmierci to

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");


Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tutaj poradnik


daj sobie else i ustaw w niej komende na 1

Użytkownik Frajer edytował ten post 07.12.2010 16:48

  • +
  • -
  • 1

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 07.12.2010 17:15

Chodzi mi o to, aby wykonać sprita od atakującego do ofiary.. Czyli Damage, i normalnie pobieram koordy etc?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych