Dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wyodrębnienie mocy
Temat rozp.
kondzixd
, 04.12.2010 09:17
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2010 09:17
Witam. Czy mógłby ktoś wyodrębnić moce monster z tego pluginu diablo, chodzi mi o niewidzialnosc na nozu andriel, robienie pancerza, wysoki skok i hak.
Dzięki.
Dzięki.
#2
Napisano 05.12.2010 10:08
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Diablo Mod -> Problemy
do
Scripting -> Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum:
Diablo Mod -> Problemy
do
Scripting -> Pluginy
#3
Napisano 05.12.2010 18:29
case Andriel:
{
show_hudmessage(id, "[Andriel] Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Grinswold:
{
show_hudmessage(id, "[Grinswold] Zrobiles 150 pancerza")
set_user_armor(id, 150)
}
case Fernando:
{
show_hudmessage(id, "[Fernando] Posiadasz Hak")
player_b_hook[id] = 1
}
case Izual:
{
show_hudmessage(id, "Masz +100 gravity")
player_b_gravity[id] = 100
}
}
}
wszystko masz w
public call_cast(id)
#4
Napisano 06.12.2010 14:32
I nic nie musze więcej robić, aby przenieść to do innego diablo moda tzn. sma czy jakieś inne linijki kodu za to odpowiadają?
#5
Napisano 06.12.2010 20:08
w tym nie
Użytkownik Pavulon edytował ten post 07.12.2010 12:52
#6
Napisano 10.12.2010 20:55
Ale ja chce to przenieść do innego sma diablo tzn. czystego, chyba piszę.
#7
Napisano 10.12.2010 21:55
ale po co jak to jest w gotowym już;...
#8
Napisano 11.12.2010 14:47
Po to, że zrobiłem własne diablo i chce to tam przenieść, poza tym tam jest tak zrobione, że nie da się tych klas do frakcji dodać i opisów takich.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych