Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Moce klas itp.
#1
Napisano 30.11.2010 22:00
-jak zrobic aby była szansa oślepienia 1/4 a nie 1/1 z tego poradnika: http://amxx.pl/moc-klasy-t37662.html
-jak zrobić aby klasa miała zoom w zażdej broni,
-jak zrobić aby klasa dostawała darmowe m4 w każdej rundzie,
-jak zrobic aby klasa wysysała 5 Hp,
-jak zrobić aby klasa posiadała 2 longjumpy.
Ps. jakieś ciekawe itemy jak macie to też dajcie.
Już tyle sie nad tym męcze, pomoże ktoś?
DZIĘKI!!!
Nie szukam takich mocy, które po wpisaniu /drop znikają.
#2
Napisano 02.12.2010 16:11
1.ustawisz c_blind na 4 będzie 1/4 ustawisz na 1 bd. 1/1...Witam, mam pare spraw odnośnie diablo:
-jak zrobic aby była szansa oślepienia 1/4 a nie 1/1 z tego poradnika: http://amxx.pl/moc-klasy-t37662.html
-jak zrobić aby klasa miała zoom w zażdej broni,
-jak zrobić aby klasa dostawała darmowe m4 w każdej rundzie,
-jak zrobic aby klasa wysysała 5 Hp,
-jak zrobić aby klasa posiadała 2 longjumpy.
Ps. jakieś ciekawe itemy jak macie to też dajcie.
Już tyle sie nad tym męcze, pomoże ktoś?
DZIĘKI!!!
Nie szukam takich mocy, które po wpisaniu /drop znikają.
2.
Znajdź:
public RoundStartDodaj pod np. tym:
give_knife(i)To:
if(player_class[i] == TwojaKlasa)
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
}
3.
Znajdź:
new player_ring[33] //ring stats bust +5Dodaj pod:
new c_vampire[33]/\przykładowo
W select_class_menu pod:
g_haskit[id] = 0Dajesz
c_blind[id] = 0I pod np. klasą:
player_class[id] = TwojaKlasa c_blind[id] = 5/\Wysysa wtedy 5HP.
Znajdź:
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)Zmień cały public na:
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_vampire[attacker_id] > 0) { change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"") } if (c_vampire[attacker_id] > 0) { change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"") } }4.
Znajdź:
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){Dodaj pod:
else if(player_class[id]==TwojaKlasa && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){Znajdź:
public client_putinserver(id)A w tym to:
count_jumps(id)I pod tym dodaj to:
count_jumps2(id)Następnie to:
public count_jumpsi pod tym całym public'em daj ten:
public count_jumps2(id) { if( is_user_connected(id)) { if( player_class[id]== TwojaKlasa ) JumpsMax[id]=2 else JumpsMax[id]=0 if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true) } }Powinno śmigać
PS. Co do czwartego nie dodawałem zmiany w hudzie bo o to nie prosiłeś
Użytkownik KariiO edytował ten post 02.12.2010 16:12
#3
Napisano 02.12.2010 16:48
public count_jumps(id) {
if(player_class[id] == Paladyn)
JumpsMax[id] = 6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
JumpsMax[id] = 6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else JumpsMax[id] = 0
}
??
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 02.12.2010 17:10
#5
Napisano 02.12.2010 17:15
No ja podałem tylko przykład, jak to ma być, jedną cyferkę to chyba każdy potrafi zmienić, a zwiększenie skoków razem z inteligencją, to jest w standardzie, więc podałem z tym.Też tak można tylko że on chciał 2 LJ i nic nie wspominał o inteligencji ale spox
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6
Napisano 03.12.2010 18:57
{
if( player_class[id]== Paladyn )
JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else if(player_class[id] == Upadly)
JumpsMax[id]=2+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0
}
Takie cos zrobilem i nie dziala.
#7
Napisano 03.12.2010 22:40
#8
Napisano 03.12.2010 22:56
Po Upadly nie ma spacji...
Przepraszam bardzo, jakie ma znaczenie spacja w tej funkcji?
To może nawet tak wyglądać:
public count_jumps(id) {
if(player_class[id]==Paladyn)
JumpsMax[id]=6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else if(player_class[id]==Upadly )
JumpsMax[id]=6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else JumpsMax[id]=0
}
Nie ma znaczenia, czy spacja jest, czy nie, bo i tak rozróżni to jako "Upadły".
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 03.12.2010 22:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych