Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak przerobić?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.11.2010 20:03

public teleport_efekt(id){
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + 50 );
write_coord( origin[2] + 50 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 1 ); // startframe
write_byte( 2 ); // framerate
write_byte( 15 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 4 ); // speed
message_end();
}


Witam, jak mogę zmienić to, aby wykonywać tą funkcję jedną linijką i w tej jednej linijce zmieniać kolor, speed itp?

I da się jakoś TE_BEAMCYLINDER jakoś postrzępić?

#2 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 30.11.2010 20:15


public teleport_efekt(id, colorR, colorG, colorB, speed)
{
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + 50 );
write_coord( origin[2] + 50 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 1 ); // startframe
write_byte( 2 ); // framerate
write_byte( 15 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( colorR ); // r, g, b
write_byte( colorG ); // r, g, b
write_byte( colorB ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( speed ); // speed
message_end();
}


Chyba wszystko co chciałeś. Sprawdź czy się skompiluje.
  • +
  • -
  • 0

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.11.2010 20:24

Tak, ale mi chodzi jak to mogę wywołać w kilku funkcjach ten efekt, ale żeby zmienić w jednej linijce kolor itp, jak z tego stock zrobić?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych