Mam prosbe, moglby ktos dac mi tutaj mini tutka jak dac jakies klasie szanse na oslepienie?
czytalem juz poradnik jak dodac moc do klasy ale nie bardzo go kapuje gdyby ktos mi tutaj dal przyklad to z reszta bym sobie poradzil
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Moc do klasy
Temat rozp. ccc, 29.11.2010 17:22
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.11.2010 17:22
#2
Napisano 29.11.2010 17:29
Temat byl wystarczy ze poszukasz new player_b_blind[33] = 0
dodasz pod
new c_blind[33] = 0
i w select_class_menu pod
g_haskit[id] = 0
c_blind[id] = 0
i pod klasa
player_class[id] = Druid
c_blind[id] = 1
i szukasz:
add_theif_bonus(id,attacker_id)
dodajesz pod
add_bonus_blindd(id,attacker_id,weapon,damage)
szukasz :
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}
dodajesz pod
public add_bonus_blindd(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (c_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}
dodasz pod
new c_blind[33] = 0
i w select_class_menu pod
g_haskit[id] = 0
c_blind[id] = 0
i pod klasa
player_class[id] = Druid
c_blind[id] = 1
i szukasz:
add_theif_bonus(id,attacker_id)
dodajesz pod
add_bonus_blindd(id,attacker_id,weapon,damage)
szukasz :
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}
dodajesz pod
public add_bonus_blindd(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (c_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}
#3
Napisano 29.11.2010 17:41
i tak jest tez z innymi mocami?
#4
Napisano 29.11.2010 18:17
Podobnie, po prostu trzeba tylko trochę pomyśleć...
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych