Witam. Mam taki problem z tym pluginem Santa Hat - Nieoficjalny polski support AMX Mod X natomiast gdy jest się ninja to widać czapkę mikołaja i prosił bym o zrobienie żeby nie było widać tej czapki razem z ninja.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z czapką mikołaja
Temat rozp. Frezek, 29.11.2010 14:55
7 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 29.11.2010 18:30
dołączam się do prośby
#4
Napisano 30.11.2010 17:24
Moge ci podpowiedziec jak to zrobic.
Sciagasz sobie diablomoda z natywami ( w dziale nowosci)
w public plugin_natives szukasz natywu do sprawdzania klasy gracza
chyba db_get_user_class
A wklejasz ta funkcje do swojego diablo ( wystarczy ten jeden wpis )
i do tego funkcje public db_get_user_class, ktora jest tuz pod natywami.
Na gorze swojego diablo dopisujesz #include <diablomod>
bedzie tez potrzebny pliczek diablomod.inl, ktory tez jest w tamtym archiwum. Jesli masz jakies dodatkowe klasy oprocz standardowy to do pliku diablomod.inl dopisujesz swoje klasy jesli nie wrzucasz go do katalogu scripting bez edycji
W pluginie santa_hat dodajesz #include <diablomod>
i w miejscu gdzie wszystkim graczom daje czapeczki dajesz cos w rodzaju
if(db_get_player_class(id)!=Ninja) ... daj czapeczke.
Sciagasz sobie diablomoda z natywami ( w dziale nowosci)
w public plugin_natives szukasz natywu do sprawdzania klasy gracza
chyba db_get_user_class
A wklejasz ta funkcje do swojego diablo ( wystarczy ten jeden wpis )
i do tego funkcje public db_get_user_class, ktora jest tuz pod natywami.
Na gorze swojego diablo dopisujesz #include <diablomod>
bedzie tez potrzebny pliczek diablomod.inl, ktory tez jest w tamtym archiwum. Jesli masz jakies dodatkowe klasy oprocz standardowy to do pliku diablomod.inl dopisujesz swoje klasy jesli nie wrzucasz go do katalogu scripting bez edycji
W pluginie santa_hat dodajesz #include <diablomod>
i w miejscu gdzie wszystkim graczom daje czapeczki dajesz cos w rodzaju
if(db_get_player_class(id)!=Ninja) ... daj czapeczke.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 30.11.2010 17:27
#6
Napisano 30.11.2010 19:21
Diablo z natywami musisz mieć, czyi całego Diablo pisać od nowa, albo natywy dodać do swojego Diablo.
#7
Napisano 30.11.2010 20:01
Wystarczy tylko dodac natywy z z tamtego diablo. Cala edycja kodu diablomoda to dopisanie tego do kodu naszego diablo:
Reszte pisalem juz w poscie wyzej.
public plugin_natives() { register_native("db_get_user_class", "native_get_user_class", 1) } public native_get_user_class(id) { return player_class[id] }dopisanie linijki na gorze przy innych includach:
#include <diablomod>i wgranie pliczku diablomod.inc z zalacznika do katalogu scripting/include.
Reszte pisalem juz w poscie wyzej.
Załączone pliki
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 30.11.2010 20:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych