Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nie moge zkompilowac pliku - dodalem klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.11.2010 11:44

Mam problem z diablo, ponieważ dodawałem sam pierwszy raz klasę no i przy kompilowaniu wywala mi 4 błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Diablo_1000.sma(1349) : warning 217: loose indentation
Diablo_1000.sma(2716) : error 012: invalid function call, not a valid address
Diablo_1000.sma(2716) : warning 215: expression has no effect
Diablo_1000.sma(2716) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Diablo_1000.sma(2716) : error 029: invalid expression, assumed zero
Diablo_1000.sma(2716) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Nie wiem zbytnio o co chodzi zaglądałem w te linijki, lecz tam nie wiem co mam przestawić. Czy pomógł by mi ktoś to pozmieniać tak, aby było dobrze i powiedział co tam poprzestawiał (żebym wiedział co było źle i jak temu zapobiec w przyszłości :D)

Mój .sma znajduje się w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.11.2010 11:58

enum { NONE = 0, Czarodziejka, Druid, Paladyn, Pogromca, Nekromanta, Barbarzynca, Zabojczyni, Hunter, Merlin }
public Merlin(id){
	showitem(id,"Merlin"," "," ","<br>+15 obrazen gdy strzelasz we wroga, ma podwojny skok i dostaje Deagle i Galil'a na start<br><br>")
}
Więc czym tak na prawdę ma być ten "Merlin" ? Bo raz jest jako funkcja a raz jako enum o_O
  • +
  • -
  • 0

#3 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.11.2010 12:23

To ma byc klasa, ja dodaje tak jak jest w poradnikach np:

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }

na

enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Merlin }

:)

Już jest klasa, poradziłem sobie ale tak dodałem +15 dmg i 2 razy skok no i galil się te 3 rzeczy nie wczytują w klasie tylko deagle zamieniłem tą część kodu:
if(player_class[id] == Merlin)
	{ 
		give_item (id, "weapon_deagle")
		give_item (id, "ammo_50ae")
		give_item (id, "ammo_50ae")
		give_item (id, "ammo_50ae")
		give_item (id, "ammo_50ae")
		give_item (id, "ammo_50ae")
		give_item (id, "ammo_50ae")
		give_item (id, "weapon_gali")
		give_item (id, "ammo_556nato")
		give_item (id, "ammo_556nato")
		give_item (id, "ammo_556nato")
		give_item (id, "ammo_556nato")
		give_item (id, "ammo_556nato")
		give_item (id, "ammo_556nato")
				
        player_b_jumpx[id] = 2
		player_b_damage[id] = 15
	}

I teraz powinno być dobrze, nie?


Dodałem klase i teraz żeby nie było res lvl to dodałem do bazy przez zapytanie:
INSERT IGNORE INTO db_diablo (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 0 FROM db_diablo GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;
To dodałem ale do żadnego gracza w bazie nie dodało klasy "9" tylko jest do 8. Czy to tak ma być czy jak to jest?

Tutaj jest mój nowy .sma przerobiony i bez błędów przy kompilowaniu. Mam nadzieje, że teraz będzie wszystko dobrze. (Chodzi o to, żeby miał deagla i galil'a na start +15 dmg i 2 skoki)

Załączone pliki


Użytkownik EufooZ edytował ten post 29.11.2010 13:00

  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych