Witam.
Usiłuje graczowi zmienić model ze swojej lokalizacji...
Użyłem do tego 3 funkcji lecz niestety z marnym skutkiem?
1. Czy jest możliwość taka że ja zmieniam ten model na niestandardowy, a w ciągu ułamka sekundy model się zmienia na standardowy?(przez silnik cs-a?)
2. Jak zablokować wybór modelu? Tzn. jak się dołączamy do gry, zmieniamy team itd.. Mamy możliwość wyboru modelu.. A ja chce to wyłączyć i chcę aby od razu był przypisywany mój model z określonej ścieżki.
Pozdrawiam, dram.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zakaz zmiany modelu gracza...
Temat rozp. dram, 27.11.2010 03:30
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.11.2010 03:30
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#2
Napisano 27.11.2010 12:21
w plugin_init
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_ClientUserInfoChanged")
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_ClientUserInfoChanged")
public fw_ClientUserInfoChanged(id){ new model[32] fm_get_user_model(id, model, sizeof model - 1) if (!equal(model,"nazwa_modelu"){ fm_set_user_model(id, "nazwa_modelu") } } stock fm_set_user_model(id, const modelname[]){ engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", modelname) } stock fm_get_user_model(id, model[], len){ return engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", model, len) }
#3
Napisano 27.11.2010 12:56
fm_set_user_model(id, const modelname[])
Gdzie const modelname to np...
"models/model/model1/model2/model2.mdl"
Pasi?
Czy gdzieś jeszcze muszę podać ścieżkę modelu?
Gdzie const modelname to np...
"models/model/model1/model2/model2.mdl"
Pasi?
Czy gdzieś jeszcze muszę podać ścieżkę modelu?
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#4
Napisano 27.11.2010 12:58
Gdzie const modelname to np
model2 a nie "models/model/model1/model2/model2.mdl"
model2 a nie "models/model/model1/model2/model2.mdl"
#5
Napisano 27.11.2010 13:00
To wtedy jaka sciezka bedzie tego modelu? W przypadku model2?
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#6
Napisano 27.11.2010 13:15
models/player/model2/model2.mdl
#7
Napisano 27.11.2010 13:16
No dobra
To rozumiem ,że analogicznie jeżeli dam model1 to będzie
A jeżeli zamiast player(folderu) chce dać inny? np.
models/player/model2/model2.mdl
To rozumiem ,że analogicznie jeżeli dam model1 to będzie
models/player/model1/model1.mdl
A jeżeli zamiast player(folderu) chce dać inny? np.
models/gracz/model2/model2.mdl
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#8
Napisano 27.11.2010 13:31
nie ma takiej możliwości
#9
Napisano 27.11.2010 14:04
Dark a ustawienie renderingu na 0 i stworzenie bytu z modelem innym niz player tylko by trzeba bylo dobrze opracowac ustawienie hitboxow
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#10
Napisano 27.11.2010 14:56
może i jest taka możliwość tylko ja się pytam po co ? skoro jest coś co działa świetnie , jest szybkie i optymalne no to po co się bawić w inne rzeczy?
po za tym jakby na to zareagowały inne pluginy
po za tym jakby na to zareagowały inne pluginy
#11
Napisano 27.11.2010 15:18
No ale przeciez np. w Zombie Modzie ustawia się model z pliku innego coś al'a models/zombie_source
No to jak oni to zrobili? Bo ten kod jest zbyt obszerny?
Pozdrawiam.
No to jak oni to zrobili? Bo ten kod jest zbyt obszerny?
Pozdrawiam.
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych