Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zakaz zmiany modelu gracza...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 27.11.2010 03:30

Witam.

Usiłuje graczowi zmienić model ze swojej lokalizacji...

Użyłem do tego 3 funkcji lecz niestety z marnym skutkiem?

1. Czy jest możliwość taka że ja zmieniam ten model na niestandardowy, a w ciągu ułamka sekundy model się zmienia na standardowy?(przez silnik cs-a?)
2. Jak zablokować wybór modelu? Tzn. jak się dołączamy do gry, zmieniamy team itd.. Mamy możliwość wyboru modelu.. A ja chce to wyłączyć i chcę aby od razu był przypisywany mój model z określonej ścieżki.


Pozdrawiam, dram.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 27.11.2010 12:21

w plugin_init
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_ClientUserInfoChanged")

public fw_ClientUserInfoChanged(id){
	new model[32]
	fm_get_user_model(id, model, sizeof model - 1)

	if (!equal(model,"nazwa_modelu"){
		fm_set_user_model(id, "nazwa_modelu")
	}
}
stock fm_set_user_model(id, const modelname[]){
	engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", modelname)
}

stock fm_get_user_model(id, model[], len){
	return engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", model, len)
}

  • +
  • -
  • 1

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 27.11.2010 12:56

fm_set_user_model(id, const modelname[])

Gdzie const modelname to np...
"models/model/model1/model2/model2.mdl"

Pasi?

Czy gdzieś jeszcze muszę podać ścieżkę modelu?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 27.11.2010 12:58

Gdzie const modelname to np
model2 a nie "models/model/model1/model2/model2.mdl"
  • +
  • -
  • 0

#5 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 27.11.2010 13:00

To wtedy jaka sciezka bedzie tego modelu? W przypadku model2?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 27.11.2010 13:15

models/player/model2/model2.mdl
  • +
  • -
  • 0

#7 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 27.11.2010 13:16

No dobra
models/player/model2/model2.mdl

To rozumiem ,że analogicznie jeżeli dam model1 to będzie
models/player/model1/model1.mdl

A jeżeli zamiast player(folderu) chce dać inny? np.
models/gracz/model2/model2.mdl

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 27.11.2010 13:31

nie ma takiej możliwości
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.11.2010 14:04

Dark a ustawienie renderingu na 0 i stworzenie bytu z modelem innym niz player :?: tylko by trzeba bylo dobrze opracowac ustawienie hitboxow :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 27.11.2010 14:56

może i jest taka możliwość tylko ja się pytam po co ? skoro jest coś co działa świetnie , jest szybkie i optymalne no to po co się bawić w inne rzeczy?
po za tym jakby na to zareagowały inne pluginy
  • +
  • -
  • 0

#11 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 27.11.2010 15:18

No ale przeciez np. w Zombie Modzie ustawia się model z pliku innego coś al'a models/zombie_source

No to jak oni to zrobili? Bo ten kod jest zbyt obszerny?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych