Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Cod MOD i statystykigrubsza sprawa
Temat rozp. czaroosik, 26.11.2010 17:48
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.11.2010 17:48
Otóż chodzi mi o to, żeby za dodanie np. 200 punktów w zdrowie otrzymujemy np. 20hp, a nie tam jakieś 300hp. Da się to jakoś zrobić? Proszę o linijki jak to zrobić, ew. proszę, by ktoś przerobił mi http://rapidshare.co...D_by_Sajjuk.sma , aby za każdy rozdane 200 punktów w zdrowie, niech dodaje 20hp np.
Po drugie jak próbuję dodać komuś z NEO level, czy to na SID, czy na nick, to pojawia się komunikat Nie znaleziono klienta z tym nickiem lub ID.
Po trzecie, jak zrobić, by dla steamów był zapisywany lvl na SID, a dla NS na nick?
Po drugie jak próbuję dodać komuś z NEO level, czy to na SID, czy na nick, to pojawia się komunikat Nie znaleziono klienta z tym nickiem lub ID.
Po trzecie, jak zrobić, by dla steamów był zapisywany lvl na SID, a dla NS na nick?
#2
Napisano 26.11.2010 17:58
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy
#3
Napisano 26.11.2010 18:08
1. Poszukaj w przydziel_punkty_handle
2. Zapisywanie nicków/SID/IP masz w Cvarach .
3. Raczej się nie da.
2. Zapisywanie nicków/SID/IP masz w Cvarach .
3. Raczej się nie da.
#5
Napisano 26.11.2010 19:58
Nie no, musi się dać. A próbujesz cod_setlvl? Czy jak?
#7
Napisano 27.11.2010 16:14
Co do 3 to się da. Bardzo łatwa sprawa.
w
zamieniasz
na
jeśli używasz dProto na samym dole kodu dopisz:
I tyle, Skompiluj a następnie w codmod.cfg zmień cvar cod_savetype na 4 czyli:
cod_savetype 4
w
public ZapiszDane(id)jak i
public WczytajDane(id)
zamieniasz
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
na
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 4: is_user_steam(id) ? get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)) : copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
}
jeśli używasz dProto na samym dole kodu dopisz:
stock bool: is_user_steam(id)
{
static pcv_dp_r_id_provider;
pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider");
server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
server_exec();
static uClient;
uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider);
if ( uClient == 2)
return true;
return false;
}
I tyle, Skompiluj a następnie w codmod.cfg zmień cvar cod_savetype na 4 czyli:
cod_savetype 4
Dziękuje, dobranoc.
#9
Napisano 30.11.2010 17:39
codmod.cfg to jest takie coś, co jest dołączone do najnowszego Cod Moda, poradnik Byqq-a był bazowany na najnowszym cod modzie ( znajdziesz go na: pluginymody.webd.pl )
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych