Witajcie!
Nie długo swięta potrzebuje kilka modów świątecznych na serwer np. Admin mikołaj, gracze elfy, Choinki, Lodowy nóż itp.
na razie znalazłem tylko tyle:
Świąteczne hostage
Pada śnieg
Za mapy też będe wdzięczny.
P.s.
Czy jest możliwość utwożenia odzielnego pliku w którym wpisał bym mody swiąteczne a do plugins.ini dodał bym tylko nazwę tego pliku?
Pozdrawiam
KL279
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ŚWIĘTA!Mody na serwer
Temat rozp. KL279, 23.11.2010 20:48
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.11.2010 20:48
#2
Napisano 26.11.2010 16:39
Model mikołaja dla adminów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Christmas c4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Śnieżne kule - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
* snowballs_on - włącza/wyłącza plugin (domyślnie 1)
* snowballs_trail - włącza/wyłącza wstęgę za kulą (domyślnie 1)
* snowballs_rendering - włącza/wyłącza glow (domyślnie 1)
Christmas c4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Śnieżne kule - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new VERSION[] = "1.1" new const model_nade_world[] = { "models/snowballs/w_snowball.mdl" } new const model_nade_view[] = { "models/snowballs/v_snowball.mdl" } new const model_trail[] = { "sprites/laserbeam.spr" } //Cvars new on new rendering new trail //For snowball trail new g_trail public plugin_init() { register_plugin("Snowballs!", VERSION, "FakeNick") on = register_cvar("snowballs_on","1") if(get_pcvar_num(on)) { rendering = register_cvar("snowballs_rendering","1") trail = register_cvar("snowballs_trail","1") register_forward(FM_SetModel,"forward_model") register_event("CurWeapon","func_modelchange_hook","be","1=1","2=4","2=9","2=25") } } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_world) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_view) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_view) g_trail = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_trail) } public func_modelchange_hook(id) { set_pev(id, pev_viewmodel2,model_nade_view) } public forward_model(entity,const model[]) { if(!pev_valid(entity)) { return FMRES_IGNORED } new rend = get_pcvar_num(rendering) new tr = get_pcvar_num(trail) if ( model[ 0 ] == 'm' && model[ 7 ] == 'w' && model[ 8 ] == '_' ) { switch ( model[ 9 ] ) { case 'f' : { engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world ) if(tr) { fm_set_trail(entity,255,255,255,255) } if(rend) { fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 255 ) } } case 'h' : { engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world ) if(tr) { fm_set_trail(entity,255,0,0,255) } if(rend) { fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 255 ) } } case 's' : { engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world ) if(tr) { fm_set_trail(entity,0,255,0,255) } if(rend) { fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255 ) } } } return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } stock fm_set_trail(id,r,g,b,bright) { message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(id) write_short(g_trail) write_byte(25) write_byte(5) write_byte(r) write_byte(g) write_byte(b) write_byte(bright) message_end() } // teame06's function stock fm_set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16) { set_pev(index, pev_renderfx, fx) new Float:RenderColor[3] RenderColor[0] = float(r) RenderColor[1] = float(g) RenderColor[2] = float(b) set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor) set_pev(index, pev_rendermode, render) set_pev(index, pev_renderamt, float(amount)) }
* snowballs_on - włącza/wyłącza plugin (domyślnie 1)
* snowballs_trail - włącza/wyłącza wstęgę za kulą (domyślnie 1)
* snowballs_rendering - włącza/wyłącza glow (domyślnie 1)
#3
Napisano 27.11.2010 10:49
snow_play
ka_snowflakes
deathrun_sexigt2-xmas
go_christmas
merry_christmas
ka_redeye_christmas
de_christmas
cs_assault_christmas
cs_christmas_legend
cs_firstnoe
de_xdust2
cs_assault_santa
de_christmas_rush
de_tesco
aim_xmas_2008
de_dusticed
fy_snowride
xmas_apehouse
de_baynog
de_xmasmansion -
de_spoc
awp_xmasx
de_dust2_christmas
de_winterdust
cs_winter_assault
de_fatalzone_winter
de_dust2_2x2_sks_
de_dust2_christmas
te mapy pewnie znajdziesz w google lub na fpsbanana.com
ka_snowflakes
deathrun_sexigt2-xmas
go_christmas
merry_christmas
ka_redeye_christmas
de_christmas
cs_assault_christmas
cs_christmas_legend
cs_firstnoe
de_xdust2
cs_assault_santa
de_christmas_rush
de_tesco
aim_xmas_2008
de_dusticed
fy_snowride
xmas_apehouse
de_baynog
de_xmasmansion -
de_spoc
awp_xmasx
de_dust2_christmas
de_winterdust
cs_winter_assault
de_fatalzone_winter
de_dust2_2x2_sks_
de_dust2_christmas
te mapy pewnie znajdziesz w google lub na fpsbanana.com
Użytkownik baku edytował ten post 27.11.2010 10:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych