Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] Cod - nowa klasa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 G.T.W

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 23.11.2010 20:43

Dodałem nową klase nazwaną: Comandos - na testy, uczę się AMXX.

Dodałem tej klasie CAŁKOWITĄ niewidzialność, lecz ją widać.

Dodałem jej 1/1 z noża - nie działa ( ppm i lmp nie działają )

Więc prośba:

Mógłby ktoś dodać:


1/1 z deagle dla klasy "Comandos"
całkowitą niewidzialnośc dla klasy 'Comandos'
1/1 z kosy ( na lmp też ) dla klasy 'Comandos'
Oraz dodać comandosowi 250hp startowego :)

Załączone pliki


Użytkownik G.T.W edytował ten post 23.11.2010 20:46

  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.11.2010 21:06

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pluginy

  • +
  • -
  • 0

#3 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 23.11.2010 21:30

proscizna

w take damage


if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Comandos && random(1) == 1))
damage = float(health);
}


kosa


if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Comandos && random(1) == 1))
damage = float(health);
}


np pod tym


if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);


Użytkownik pAC edytował ten post 23.11.2010 21:31


#4 G.T.W

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 24.11.2010 14:15

Nie mogę sobie poradzić:/ Może mi ktoś to dodać? Będę wdzięczny .

Dodano 25 listopad 2010 - 15:48:
odświeżam ( minął dzień . )
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych