Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD blokada itemów dla klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 22.11.2010 20:39

Witam. Mam pytanie. Wiem jak zablokować item dla klasy. Ale jak np. na Komandosa jest zablokowany nóz komandosa, to jak chce dla innej klasy zablokować ten item to co mam zrobić?? Napisać jakoś w tym samym?? Czy osobno case tworzyć?


case 8: 
                { 
                        if(klasa_gracza[id] == Komandos) 
                                DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); 
                }

Użytkownik krysteksulek edytował ten post 22.11.2010 20:42


#2 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 22.11.2010 22:06

w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)


case xx: // gdzie xx to numer przedmiotu
{
if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


lub


if(klasa_gracza[id] == Klasa && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == item) client_cmd(id, "say /drop")

Użytkownik pAC edytował ten post 22.11.2010 22:06





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych