Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu klas 3 strona


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 basic131

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:abc
Offline

Napisano 21.11.2010 18:21

Jak widac 3 strona juz jest dodana , lecz nie dziala.(gdy naciskam 9 na 2 stronie nic sie nie pojawia)Mogl by mi ktos wytlumaczyc jak dodac 3 strone albo przynajmniej poprawic to menu ?

}

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[20]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,22)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - Bohaterzy^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. \y%s  Level :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
        new lx[25]
	g_haskit[id] = 0
	switch(key)
	{
		case 0:
		{	
			player_class[id] = Czarodziejka			
		}
		case 1:
		{	
			player_class[id] = Druid
		}
		case 2:
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3:
		{	
			player_class[id] = Zabojczyni
		}
		case 4:
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5:
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6:
		{	
			player_class[id] = Skrytobojca
		}
		case 7:
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
                       fm_give_item(id, "weapon_ak47")
		}
                case 8:
                {
                        ShowKlasy(id,lx)
                }
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - Potwory /r^n\w1. \ySkoczek   Level :\r%i^n2. \yArchaniel   Level :\r%i^n3. \yHitman   Level :\r%i^n4.\yStalker    Level :\r%i^n5.\yWampir    Level :\r%i^n6.\yMag_Ognia    Level :\r%i^n7.\yMag_Powietrza    Level :\r%i^n8.\yOrk    Level :\r%i^n^n9.\yDalej^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Skoczek
* 2:Archaniel
* 3:Hitman
* 4:Stalker
* 5:Wampir
* 6:Mag_Ognia
* 7:Mag_Powietrza
* 7:Ork
* 0:Dalej
*/
new lx[25]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
        case 0: { // 1
                if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C )
                player_class[id] = Skoczek
        }
        case 1: { // 2
                player_class[id] = Archaniel
        }
        case 2: { // 3
                player_class[id] = Hitman
        }
        case 3: { // 4
                player_class[id] = Stalker
        }
        case 4: { // 5
                player_class[id] = Wampir
        }
        case 5: { // 6
                player_class[id] = Mag_Ognia
        }
        case 6: { // 7
                player_class[id] = Mag_Powietrza
        }
        case 7: { // 8
                player_class[id] = Ork
	}
        case 8: { // 9
                ShowKlasy2(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy2(id,lx[]) {
        new text2[512]
        asked_klass[id]=0
        format(text2, 511,"\yWybierz klase - Premium /r^n\w1. \yOgnistyKrol   Level :\r%i^n2. \yShogun   Level :\r%i^n3. \yArcymag   Level :\r%i^n2. \yHarp   Level :\r%i^n^n0.\yWyjscie^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18],player_class_lvl[id][19],player_class_lvl[id][20])
        show_menu(id, KeysKlasy2, text2, -1, "Klasy2")
}
public Klasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:OgnistyKrol
* 2:Shogun
* 3:Arcymag
* 4:Harp
*/
new lx[25]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
        case 0: { // 1
                if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C )
                player_class[id] = OgnistyKrol
        }
        case 1: { // 2
                if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D )
                player_class[id] = Shogun
        }
        case 2: { // 3
                if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F )
                player_class[id] = Arcymag
        }
        case 3: { // 4
                if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F )
                player_class[id] = Harp

        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


Keys:
#define KeysKlasy2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 123450
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

Register:
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
	register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
	register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
	register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
	register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
	register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")
        register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
        register_menucmd(register_menuid("Klasy2"), KeysKlasy2, "Klasy2")

proszę O POMOC.

Użytkownik basic131 edytował ten post 21.11.2010 19:24





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych