Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM Cod Mod Nowy] pytanie co do klasy assasin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.11.2010 12:38

Witam, mam takie pytanko
jak zrobic zeby klasa miala podwojny skok, probowalem lecz wyskakiwal mi blad przy kompilacji
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Assasin";
new const opis[] = "zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 21.11.2010 13:47

public CmdStart(id, uc_handle)

{

if(!is_user_alive(id))

return FMRES_IGNORED;



new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

new flags = get_entity_flags(id);


if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)

{

ilosc_skokow_gracza[id]--;

new Float:velocity[3];

entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);

velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND)

{

ilosc_skokow_gracza[id] = 0;

ilosc_skokow_gracza[id]++;

}

}
}

plugin_init

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");


tutaj masz tą funkcje :)
  • +
  • -
  • 1

#3 ToRRent

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.11.2010 13:49

spoko ale moglbys ja dac w code albo sma bo skopiowac ciezko

Nie skompiluje

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Number of arguments does not match definition on line 21
Error: Undefined symbol "FMRES_IGNORED" on line 56
Error: Undefined symbol "get_uc" on line 60
Error: Undefined symbol "ilosc_skokow_gracza" on line 67
Warning: Expression has no effect on line 67
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 67
Error: Invalid expression, assumed zero on line 67
Error: Too many error messages on one line on line 67

Compilation aborted.
7 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\TT\Moje dokumenty\Mozilla pobrane pliki\codclass_ninja\codclass_ninja.amx (compile failed).

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 21.11.2010 13:51

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych