Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z /klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 20.11.2010 21:24

Witam. Próbowałem dodać drugą stronę do /klasy i teraz przy próbie kompilacji mam takie oto błędy:
Dołączona grafika

A tutaj jest fragment z /klasy
public show_menu_klasy(id)
{
        new text[513]
        
        format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\y1. \wMag^n\y2. \wDruid^n\y3. \wNajemnik^n\y4. \wLotrzyk^n\y5. \wNekromanta^n\y6. \wZolnierz^n\y7. \wSkrytobojca^n\y8. \wAmazonka^n\r9. \wWstecz^n\r0.") 
        
        new keys 
        keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
        show_menu(id, keys, text) 
        return PLUGIN_HANDLED   
} 

public klasy1(id, key) 
{ 
        switch(key) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        Mag(id)     
                }
                case 1: 
                {       
                        Najemnik(id)
                }
                case 2: 
                {       
                        Druid(id)
                }
                case 3:
                {
                        Zolnierz(id)
                }
                case 4:
                {
                        Lotrzyk(id)
                }
                case 5:
                {
                        Nekromanta(id)
                }
                case 6:
                {
                        Skrytobojca(id)
                }
                case 7:
                {
                        Amazonka(id)
                }
                case 8:
                {
                        show_menu_klasy(id)
                }
                case 9:
                {
                        return PLUGIN_HANDLED
                }
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
}
public Mag(id){
        showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}
public Najemnik(id){
        showitem(id,"Najemnik"," "," ","<br>Na start ma 125hp i moze wykonywac tzw. Long Jump.<br><br>")
}
public Druid(id){
        showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Zdobywa szybciej doswiadczenie<br>i na start ma 140hp<br><br>")
}
public Zolnierz(id){
        showitem(id,"Zolnierz"," "," ","<br>Zabijajac wroga dostajesz 200 armoru i<br>dostaniesz dodatkowy magazynek <br>i odzyskuje czesc hp.<br><br>") 
}
public Lotrzyk(id){
        showitem(id,"Lotrzyk"," "," ","<br>Nie slychac jego krokow i jest troche szybszy od pozostalych.<br>Jak postrzelisz wroga z pistoletu wyrzuca go do gory<br><br>")
}
public Nekromanta(id){
        showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Atakujac zabierasz 10hp wiecej<br>i moze wskrzeszac umarlych<br><br>")
}
public Skrytobojca(id){
        showitem(id,"Skrytobojca"," "," ","<br>Jest prawie niewidoczny, ma 165 hp na start<br>ale moze chodzic tylko z nozem<br><br>")
}
public Amazonka(id){
        showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>")
}

public show_menu_klasy2(id)
{
	new text[513]

	format(text, 512, "\yInfo klas - ^n\w1. Baal^n\w2. Dracula^n\w3. Hefasto^n\w4. Jumper^n\w5. Khazra^n\w6. Ork^n\w7. Izual^n\w8. Hellhound^n\w9. Wstecz^n\w0 Exit") 
//Baal, Dracula, Hefasto, Jumper, Khazra, Ork, Izual, Hellhound }/
	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 
public klasy2(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			Baal(id)	
		}
		case 1: 
		{	
			Dracula(id)
		}
		case 2: 
		{	
			Hefasto(id)
		}
		case 3:
		{
			Jumper(id)
		}
		case 4:
		{
			Khazra(id)
		}
		case 5:
		{
			Ork(id)
		}
		case 6:
		{
			Izual(id)
		}
		case 7:
		{
			Hellhound(id)
		}
		case 8:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
public Baal(id){
	showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Zadaje 5dmg wiecej. Wysysa wrogowi 5hp kzadym strzalem.<br>Po naladowaniu paska na nozu znika<br><br>")
}
public Dracula(id){
	showitem(id,"Dracula"," "," ","<br>Wysysa wrogowi 10hp kazdym strzalem. Po naladowaniu paska na nozu<br>dostaje 300 pancerza i m4a1<br><br>")
}
public Hefasto(id){
	showitem(id,"Hefasto"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu odnawia sobie 100hp. Ma 33% badz 50% szansy na zmiane skinu.<br><br>")
}
public Jumper(id){
	showitem(id,"Jumper"," "," ","<br>Po naładowaniu paska na nozu dostaje właściwości arch angel wings<br><br>")	
}
public Khazra(id){
	showitem(id,"Khazra"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu odnawia mu się 60hp. Zadaje 15 dmg wiecej <br><br>")
}
public Ork(id){
	showitem(id,"Ork"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu dostaje magiczny pancerz, ktory<br>odbija strzały (maksymalnie 10 razy można naladowac). Ma auto BH (wystarczy trzymać spacje) <br><br>")
}
public Izual(id){
	showitem(id,"Izual"," "," ","<br>- Po naladowaniu paska na nozu zwieksza mu się szybkosc o 50<br>Ma szanse na odrodzenie<br>Ma 1/10 szansy ze (o ile dobrze pamiętam) zabije kogoś 1 strzałem z pistoletu <br><br>")
}
public Hellhound(id){
	showitem(id,"Hellhound"," "," ","<br>Po naladowaniu paska na nozu zwieksza mu się szybkosc o 250 <br><br>")
}



Dodano 21 listopad 2010 - 09:26:
Już działa. Wystarczyło zmienić duże litery w nazwach klas na na małe, ale teraz znowu mam error w tej linijce
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")

Dodano 21 listopad 2010 - 09:29:
Jak zmieniłem duże litery nazw klas w publicu klasy2 to już się skompilowało bez żadnych problemów ;] Dzięki za pomoc ;]
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych