Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wiecej do rozdawania statow za jednym przyciskiem.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 20.11.2010 20:14

Witam. Mam serwer COD Duzy Exp i nie wiem jak zrobic, aby bylo pod klawiszem 5 takie cos:
-rozdawaj po 10,
po jednym kilknieciu:
-rozdawaj po 30:
itp, az do 100,
chce zeby bylo tez pod 6 all w sile, po7 7 wszystko w kondycje itd.

Dzięki za pomoc.

#2 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 20.11.2010 20:42

trzymaj


public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<500){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<500){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<500){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 5:
{
if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 6:
{
if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 7:
{
if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] = 500;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
}

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

po 10 rozdawanie

Zaczerpniete z blogu DarkGl + dla niego ;)

Użytkownik pAC edytował ten post 20.11.2010 20:43


#3 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 20.11.2010 21:29

Errory wyskakuja alredy defined PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler

Użytkownik kondzixd edytował ten post 20.11.2010 21:34


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.11.2010 22:33

podmień stare na to co ci dał
  • +
  • -
  • 1

#5 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 21.11.2010 10:47

A da się zrobić, że 50 w int kondycje itp.?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych