Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Darksteel(head)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 20.11.2010 19:32

Mam pytanko jak przerobic item darksteel tak aby wiecej dmg bylo za trafienie w glowe.
  • +
  • -
  • 0

#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 20.11.2010 20:18

Podejrzewam ze to bedzie w tej linijce tylko jak sie tutaj glowa nazywa ;d

if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))

UTIL_In_HEAD ?

#3 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 20.11.2010 22:16

Podejrzewam ze to bedzie w tej linijce tylko jak sie tutaj glowa nazywa ;d

if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))

UTIL_In_HEAD ?


dobra bajka ^^

zaraz spróbuje coś znaleźć :P

Dodano 20 listopad 2010 - 22:49:
spróbuj
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
na
if (get_tr2(id, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)

sprawdzałem tylko czy się kompiluje ale nie wiem czy będzie działać :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 23.11.2010 18:14

sprawdzilem jak trafisz w heada to crashuje serwa :o
  • +
  • -
  • 0

#5 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 23.11.2010 22:47

haha ale przynajmniej wiemy że na to reaguje ;P

więc może tak:
if (get_tr2(attacker, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)

  • +
  • -
  • 0

#6 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 24.11.2010 17:55

nadal crash przy headzie:x
  • +
  • -
  • 0

#7 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.11.2010 21:05

if(hitplace == HIT_HEAD)


to na pewno pójdzie^^

#8 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.11.2010 16:29

na pewno nie :P

ale pomogłeś ^^ (jeśli to co napisałeś jest dobre)
to będzie tak

zamień

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}


na

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage,hitplace)
{
if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
{
if (hitplace == HIT_HEAD)
{

new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)

Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,-dam,attacker,"world")
}
}
}


oraz
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)

na
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage,hitplace)

Użytkownik Niscree edytował ten post 25.11.2010 16:30

  • +
  • -
  • 0

#9 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 25.11.2010 17:07

Po dodaniu tego co napisales mam blad kompilacji:<
  • +
  • -
  • 0

#10 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.11.2010 17:08

tak,to jest całość kodu Niscree to co podałeś,ja dodałem tylko jej najważniejszy urywek.bo hitplace odpowiada,że jak dopiero walniesz w łeb to dodaje jakiś bonus,czyli jak walniesz łeb,a dodaje dodatkowe obrażenia,to obrażenia łba+dodatkowe+inteligencja dopiero jak trafisz w łeb,a nie zapisane w itemie: kod wziąłem z CoD:MW - Exp za headshot

#11 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.11.2010 17:46

Po dodaniu tego co napisales mam blad kompilacji:<


robiłeś dokładnie tak jak napisałem ?
jak tak to podaj ten błąd


tak,to jest całość kodu Niscree to co podałeś,ja dodałem tylko jej najważniejszy urywek.bo hitplace odpowiada,że jak dopiero walniesz w łeb to dodaje jakiś bonus,czyli jak walniesz łeb,a dodaje dodatkowe obrażenia,to obrażenia łba+dodatkowe+inteligencja dopiero jak trafisz w łeb,a nie zapisane w itemie: kod wziąłem z CoD:MW - Exp za headshot


sprawdź jeszcze raz co ja dodałem...
  • +
  • -
  • 0

#12 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 25.11.2010 17:47

undefined "hitplace"
  • +
  • -
  • 0

#13 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.11.2010 17:58

a nie mój błąd ;P

znajdź
if (is_user_connected(id))
        {
                new weapon
                new bodypart

i zamień na
if (is_user_connected(id))
        {
                new weapon
                new bodypart
                new hitplace

Użytkownik Niscree edytował ten post 25.11.2010 18:01

  • +
  • -
  • 1

#14 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 25.11.2010 20:16

kompiluje nie ma crasha, ale dmg tez nie dodaje.
  • +
  • -
  • 0

#15 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.11.2010 21:31

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage,hitplace)
{
        if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
        {
                if (hitplace == HIT_HEAD)
                {
                        
                        new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
                        
                        Effect_Bleed(id,248)
                        change_health(id,-dam,attacker,"world")
                }
        }
}
zamień na
public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
        if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
        {
                        new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
                        
                        Effect_Bleed(id,248)
                        change_health(id,-dam,attacker,"world")
        }
}

a
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage,hitplace)

zamień na

if (hitplace == HIT_HEAD){
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych