Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kusza-Ładowanie
Temat rozp. KariiO, 18.11.2010 19:46
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.11.2010 19:46
Witam...Chciał bym zapytać jak zrobić że po trzech strzałach z kuszy trzeba przeładować ? Wiem że gdzieś już było ale nie umiem znaleźć ;/
#2
Napisano 19.11.2010 17:53
Dołączam się do pytania. Kilka miesięcy temu już się o to pytałem ale nikt mi nie odpowiedział ;/
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów
#3
Napisano 19.11.2010 18:25
Też się dołączam;)
#4
Napisano 19.11.2010 20:20
Jesli takie cos was zadowoli ...
To nie jest prawdziwe przeladowanie bo przy tym prawdziwym trzeba by w prethinku sprawdzac czy gracz ma kusze i trzyma wcisniety prawy przycisk myszy. Da sie to zrobic na przykladzie paska ladowania magii i wtedy trzeba zerowanie ustawic po naladowaniu paska.
Ja to zrobilem przy zmianie broni.
Znajdujemy:
pod linijkami:
i w prethinku pod
dla naszej kuszy wyszukujemy
zamieniamy na
Moze znajdzie sie ktos kto zrobi to tak jak trzeba.
To nie jest prawdziwe przeladowanie bo przy tym prawdziwym trzeba by w prethinku sprawdzac czy gracz ma kusze i trzyma wcisniety prawy przycisk myszy. Da sie to zrobic na przykladzie paska ladowania magii i wtedy trzeba zerowanie ustawic po naladowaniu paska.
Ja to zrobilem przy zmianie broni.
Znajdujemy:
new player_ring[33] //ring stats bust +5dopisujemy
new player_b_arrownum[33]w public curweapon(id)
pod linijkami:
if(bow[id]==1) { bow[id]=0 if(on_knife[id]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER) } }dopisujemy zaraz pod:
else player_b_arrownum[id]=0
i w prethinku pod
///////////////////// BOW /////////////////////////
dla naszej kuszy wyszukujemy
bowdelay[id] = get_gametime() command_arrow(id)
zamieniamy na
if(player_b_arrownum[id]<3) { bowdelay[id] = get_gametime() command_arrow(id) player_b_arrownum[id]+=1 } else client_print(id,print_center,"Wystrzeliles %s belty, musisz przeladowac",player_b_arrownum[id])w linijce if(player_b_arrownum[id]<3) ustawiamy ilosc strzal.
Moze znajdzie sie ktos kto zrobi to tak jak trzeba.
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 19.11.2010 20:25
#5
Napisano 20.11.2010 18:11
A da się zrobić tak, żeby łowca mógł wystrzelić 6 strzał na runde?
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów
#6
Napisano 20.11.2010 18:29
Da sie, wtedy nie dodajesz do public curweapon tego co napisalem tylko do public newround dodajesz
player_b_arrownum[i]=0 tam gdzie jest petla for i=1 ...
i ustawiasz ilosc strzalek na 6 w prethinku if(player_b_arrownum[id]<3) <<== liczba 3 odpowiada za ilosc strzal
player_b_arrownum[i]=0 tam gdzie jest petla for i=1 ...
i ustawiasz ilosc strzalek na 6 w prethinku if(player_b_arrownum[id]<3) <<== liczba 3 odpowiada za ilosc strzal
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 20.11.2010 18:30
#7
Napisano 20.11.2010 19:43
Chodzi Ci o public RoundStart? public newround nie mogę znaleźć
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów
#8
Napisano 20.11.2010 20:16
powiedział w prethinku,czyli w Public Client_PreThink( id )
Użytkownik Master'eX edytował ten post 20.11.2010 20:17
#9
Napisano 20.11.2010 20:46
Tak, chyba chodzilo o roundstart, w niektorych pluginach jest nazwane newround i jak nie zagladam do kodu to mi sie myli
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 20.11.2010 20:48
#10
Napisano 21.11.2010 15:53
Czyli ma być tak
I jeszcze jedno pytanie nie na temat, jak chce żeby nie tylko ork miał auto bh (kod na górze) to mam po prostu skopiować cały ten kod, wkleić pod spodem i zmienić nazwe na Jumper? Wole się upewnić
public RoundStart(){ for (new i=0; i < 33; i++){ player_b_arrownum[i]=0 if(player_class[i] == Hefasto) { zmiana_skinu[i] = random_num(0,2) if(zmiana_skinu[i] == 1) { changeskin(i,0) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!") } else changeskin(i,1) } else zmiana_skinu[i] = 0 if(player_class[i] == Hellhound){ if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) } set_task(5.0, "hppp", i+537, _, _, "b") } if(player_class[i] == Ork) bc_jumpx[i] = 1 else bc_jumpx[i] = 0?
I jeszcze jedno pytanie nie na temat, jak chce żeby nie tylko ork miał auto bh (kod na górze) to mam po prostu skopiować cały ten kod, wkleić pod spodem i zmienić nazwe na Jumper? Wole się upewnić
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych