Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kusza-Ładowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.11.2010 19:46

Witam...Chciał bym zapytać jak zrobić że po trzech strzałach z kuszy trzeba przeładować ? Wiem że gdzieś już było ale nie umiem znaleźć ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 19.11.2010 17:53

Dołączam się do pytania. Kilka miesięcy temu już się o to pytałem ale nikt mi nie odpowiedział ;/
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów

#3 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2010 18:25

Też się dołączam;)

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 19.11.2010 20:20

Jesli takie cos was zadowoli ...
To nie jest prawdziwe przeladowanie bo przy tym prawdziwym trzeba by w prethinku sprawdzac czy gracz ma kusze i trzyma wcisniety prawy przycisk myszy. Da sie to zrobic na przykladzie paska ladowania magii i wtedy trzeba zerowanie ustawic po naladowaniu paska.
Ja to zrobilem przy zmianie broni.
Znajdujemy:
new player_ring[33]		//ring stats bust +5
dopisujemy
new player_b_arrownum[33]
w public curweapon(id)
pod linijkami:
		if(bow[id]==1)
		{
			bow[id]=0
			if(on_knife[id])
			{
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
		}
dopisujemy zaraz pod:
else player_b_arrownum[id]=0

i w prethinku pod
///////////////////// BOW /////////////////////////

dla naszej kuszy wyszukujemy

bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id)

zamieniamy na
				if(player_b_arrownum[id]<3)
				{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id)
				player_b_arrownum[id]+=1
				}
				else client_print(id,print_center,"Wystrzeliles %s belty, musisz przeladowac",player_b_arrownum[id])
w linijce if(player_b_arrownum[id]<3) ustawiamy ilosc strzal.

Moze znajdzie sie ktos kto zrobi to tak jak trzeba.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 19.11.2010 20:25

  • +
  • -
  • 1

#5 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 20.11.2010 18:11

A da się zrobić tak, żeby łowca mógł wystrzelić 6 strzał na runde?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów

#6 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 20.11.2010 18:29

Da sie, wtedy nie dodajesz do public curweapon tego co napisalem tylko do public newround dodajesz
player_b_arrownum[i]=0 tam gdzie jest petla for i=1 ...
i ustawiasz ilosc strzalek na 6 w prethinku if(player_b_arrownum[id]<3) <<== liczba 3 odpowiada za ilosc strzal

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 20.11.2010 18:30

  • +
  • -
  • 0

#7 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 20.11.2010 19:43

Chodzi Ci o public RoundStart? public newround nie mogę znaleźć
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów

#8 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2010 20:16

powiedział w prethinku,czyli w Public Client_PreThink( id )

Użytkownik Master'eX edytował ten post 20.11.2010 20:17


#9 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 20.11.2010 20:46

Tak, chyba chodzilo o roundstart, w niektorych pluginach jest nazwane newround i jak nie zagladam do kodu to mi sie myli :D

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 20.11.2010 20:48

  • +
  • -
  • 0

#10 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 21.11.2010 15:53

Czyli ma być tak
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
player_b_arrownum[i]=0
	
	if(player_class[i] == Hefasto) {
	zmiana_skinu[i] = random_num(0,2)
	if(zmiana_skinu[i] == 1) {
	changeskin(i,0)
	ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
				 }
		else
		changeskin(i,1)
				}
		else
		zmiana_skinu[i] = 0
	
	if(player_class[i] == Hellhound){
	if(task_exists(i+537)){
         remove_task(i+537)
         }
         set_task(5.0, "hppp", i+537, _, _, "b")
	}

	if(player_class[i] == Ork)
	bc_jumpx[i] = 1
	else
	bc_jumpx[i] = 0
?

I jeszcze jedno pytanie nie na temat, jak chce żeby nie tylko ork miał auto bh (kod na górze) to mam po prostu skopiować cały ten kod, wkleić pod spodem i zmienić nazwe na Jumper? Wole się upewnić :D
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych