Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD DM Kazdy na kazdego


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 hRs

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2010 19:19

Siema, chciałbym zrobić serwer COD 4000 lvl, normal exp DM Każdy na każdego, ale zupełnie nie umiem przerobić tego pluginu aby był exp za zabijanie tak jakby swoich na tym dm... mógłby ktoś pomóc? Możecie wysyłać swoje pliki, a ja później sobie zmienię żeby był normal exp
  • +
  • -
  • 0

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 18.11.2010 20:31

Masz, powinno działać :P

	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}


zamień na

	while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}


potem

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])

usuwasz :P Nie zapomnij usunąć "{" i "}" w kodzie, to jest w public Death


Chyba wszystko ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 hRs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2010 21:10

Czyli ma powstać z tego
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		while(damage>20)
		{
			damage-=20;
			doswiadczenie_gracza[attacker]++;
		}
	}
to
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
	 while(damage>20)
        {
                damage-=20;
                doswiadczenie_gracza[attacker]++;
        }
	}
??

A jakie "i" usunąć w kodzie?
I to wszystko mam edytować w pliku sma, a później kompilować do amxx ?

Jeszcze, jak ustawić żeby było 4000 leveli i był normalny exp?
Zamieściłem już edytowane pliki SMA i zrobiony przez kompilator plik .amxx, jak możesz to sprawdź czy dobrze zrobiłem ;) dzięukje

Załączone pliki


Użytkownik hRs edytował ten post 18.11.2010 21:33

  • +
  • -
  • 0

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 18.11.2010 22:13

Więcej lvl to masz na forum poradnik, szukać za Ciebie niestety nie mogę :)
W załączniku masz zrobione

Załączone pliki


Użytkownik MieTeK_ edytował ten post 18.11.2010 22:13

  • +
  • -
  • 1

#5 hRs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2010 22:14

Ok, dzięki wielkie :)
A możecie dokładnie wytłumaczyć co i jak pozmieniać zebym miał max 4000 leveli i staty do rozdawania były też max?

Mam tutaj co nieco ale nie wiem gdzie to i jak :( Jak zwiększyć max lvl cod mod i jak zwiększyć punt - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Użytkownik hRs edytował ten post 18.11.2010 22:28

  • +
  • -
  • 0

#6 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 18.11.2010 23:10

Żeby mieć 4001 lvl musisz mieć tabele EXPa, możesz ją zrobić tutaj Generate Exp Table PHP
Instrukcji nie będę dawał :P

Masz tutaj jak ją do moda użyć
[QTM COD:MW Mod] Wielki poradnik Moda - Nieoficjalny polski support AMX Mod X // punkt 1

I żeby mieć więcej punktów musisz znaleźć ten kod:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Tam masz np. if(inteligencja_gracza[id]<100)
Zmieniasz w każdym if(kondycja_gracza[id]<100) itp. liczbę 100, zamieniasz ją na taką która będzie maksymalną ilością punktów :)

chyba dobrze wytłumaczyłem ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych