Siema, chciałbym zrobić serwer COD 4000 lvl, normal exp DM Każdy na każdego, ale zupełnie nie umiem przerobić tego pluginu aby był exp za zabijanie tak jakby swoich na tym dm... mógłby ktoś pomóc? Możecie wysyłać swoje pliki, a ja później sobie zmienię żeby był normal exp
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
COD DM Kazdy na kazdego
Temat rozp. hRs, 18.11.2010 19:19
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.11.2010 19:19
#2
Napisano 18.11.2010 20:31
Masz, powinno działać
zamień na
potem
usuwasz Nie zapomnij usunąć "{" i "}" w kodzie, to jest w public Death
Chyba wszystko
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
}
zamień na
while(damage>20)
{
damage-=20;
doswiadczenie_gracza[attacker]++;
}
potem
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
usuwasz Nie zapomnij usunąć "{" i "}" w kodzie, to jest w public Death
Chyba wszystko
#3
Napisano 18.11.2010 21:10
Czyli ma powstać z tego
A jakie "i" usunąć w kodzie?
I to wszystko mam edytować w pliku sma, a później kompilować do amxx ?
Jeszcze, jak ustawić żeby było 4000 leveli i był normalny exp?
Zamieściłem już edytowane pliki SMA i zrobiony przez kompilator plik .amxx, jak możesz to sprawdź czy dobrze zrobiłem dzięukje
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>20) { damage-=20; doswiadczenie_gracza[attacker]++; } }to
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { while(damage>20) { damage-=20; doswiadczenie_gracza[attacker]++; } }??
A jakie "i" usunąć w kodzie?
I to wszystko mam edytować w pliku sma, a później kompilować do amxx ?
Jeszcze, jak ustawić żeby było 4000 leveli i był normalny exp?
Zamieściłem już edytowane pliki SMA i zrobiony przez kompilator plik .amxx, jak możesz to sprawdź czy dobrze zrobiłem dzięukje
Załączone pliki
Użytkownik hRs edytował ten post 18.11.2010 21:33
#4
Napisano 18.11.2010 22:13
Więcej lvl to masz na forum poradnik, szukać za Ciebie niestety nie mogę
W załączniku masz zrobione
W załączniku masz zrobione
Załączone pliki
Użytkownik MieTeK_ edytował ten post 18.11.2010 22:13
#5
Napisano 18.11.2010 22:14
Ok, dzięki wielkie
A możecie dokładnie wytłumaczyć co i jak pozmieniać zebym miał max 4000 leveli i staty do rozdawania były też max?
Mam tutaj co nieco ale nie wiem gdzie to i jak Jak zwiększyć max lvl cod mod i jak zwiększyć punt - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A możecie dokładnie wytłumaczyć co i jak pozmieniać zebym miał max 4000 leveli i staty do rozdawania były też max?
Mam tutaj co nieco ale nie wiem gdzie to i jak Jak zwiększyć max lvl cod mod i jak zwiększyć punt - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownik hRs edytował ten post 18.11.2010 22:28
#6
Napisano 18.11.2010 23:10
Żeby mieć 4001 lvl musisz mieć tabele EXPa, możesz ją zrobić tutaj Generate Exp Table PHP
Instrukcji nie będę dawał
Masz tutaj jak ją do moda użyć
[QTM COD:MW Mod] Wielki poradnik Moda - Nieoficjalny polski support AMX Mod X // punkt 1
I żeby mieć więcej punktów musisz znaleźć ten kod:
Tam masz np. if(inteligencja_gracza[id]<100)
Zmieniasz w każdym if(kondycja_gracza[id]<100) itp. liczbę 100, zamieniasz ją na taką która będzie maksymalną ilością punktów
chyba dobrze wytłumaczyłem
Instrukcji nie będę dawał
Masz tutaj jak ją do moda użyć
[QTM COD:MW Mod] Wielki poradnik Moda - Nieoficjalny polski support AMX Mod X // punkt 1
I żeby mieć więcej punktów musisz znaleźć ten kod:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}
punkty_gracza[id]--;
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Tam masz np. if(inteligencja_gracza[id]<100)
Zmieniasz w każdym if(kondycja_gracza[id]<100) itp. liczbę 100, zamieniasz ją na taką która będzie maksymalną ilością punktów
chyba dobrze wytłumaczyłem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych