Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją...diablo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 18.11.2010 18:49

Mam problem z przekompilowaniem (?) diablo... mianowicie nie wiem gdzie tu jest błąd (chociaż się domyślam) i jak go bezinwazyjnie naprawić. Proszę o pomoc, to moja pierwsza przeróbka jakiegokolwiek sma

Podaje wycinek sma:

public add_bonus_explode(id)
{
if (player_b_explode[id] > 0)
{

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
explode(origin,id,0)


for(new a = 0; a < MAX; a++)
{
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) ||[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue

new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1)

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
{
new dam = 75-(player_dextery[a]*2)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)
}
}
}
}



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1207 -- 1208) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(3745) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(3745) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(3745) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod_5.9l.sma(3745) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(3745) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.


PS to jest kod dotyczacy tylko 4 ostatnich bledow w linijce 3745. Ten pierwszy (1207-1208) daje poniżej:

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Baal) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)

if(player_class[i] == Izual)
odrodzenie[i] = 3
else
odrodzenie[i] = 0
{
changeskin(i,0)
}
}


Dodano 18 listopad 2010 - 19:01:
PS zapomniałem powiedzieć: linijki w ktorych sa bledy to:

if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) ||[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))

a w drugim

odrodzenie[i] = 0
                {


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.11.2010 20:32

Zamiast
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) ||[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))

dodaj
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id))

Użytkownik sebul edytował ten post 18.11.2010 20:33

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 19.11.2010 16:26

+ dla Ciebie, a to drugie?

Dodano 19 listopad 2010 - 16:54:
to zobacz:

nie ma już tego błędu w tej linijce ale jest za to masa innych

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1207 -- 1208) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(5428 -- 5430) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
dbmod_5.9l.sma(5430) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(5430 -- 5431) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(5430 -- 5432) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(5430 -- 5434) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(5430 -- 5435) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(5430 -- 5437) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(5430 -- 5439) : warning 215: expression has no effect

3 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).

i co teraz? ;(

5430 (to jest 'player_strength[id],'):
public showskills(id)
{
new Skillsinfo[768]
format(Skillsinfo,767,"Masz %i inteligencji - to daje im wieksza moc przedmiotom ktorych da sie uzyc<br><br>Masz %i sily - to daje tobie %i zycia<br><br>Masz %i zrecznosci - Redukuje obrazenia z normalnych atkow %0.0f%%<br><br>Masz %i zwinnosci - to daje tobie szybsze bieganie o %i punkow i redukuje sile atakow magicznych o %i%%",
player_intelligence[id]
player_strength[id],
player_strength[id]*2,
player_dextery[id],
floatround(player_dextery[id]*1.3),
player_dextery[id]*3,
player_agility[id],
player_damreduction[id]*100,
)

showitem(id,"Skills","None","None", Skillsinfo)
}


#4 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 19.11.2010 23:38

zamien

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Baal) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)

if(player_class[i] == Izual)
odrodzenie[i] = 3
else
odrodzenie[i] = 0
{
changeskin(i,0)
}
}


na

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i]==Baal) {
zmiana[i]=random_num(0,4)
if (!zmiana[i])
changeskin(i,0)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
if(player_class[i] == Izual) odrodzenie[i] = 3
else odrodzenie[i] = 0
}

Użytkownik Niscree edytował ten post 19.11.2010 23:41

  • +
  • -
  • 1

#5 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.11.2010 12:11

Jesteś moim mistrzem :blaga: zostały już tylko 2 błędy ^D^ :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(5467 -- 5476) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(5467 -- 5478) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"

2 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).

PS zniknęły warningi i jeden error, bo dodałem ',' po
player_intelligence[id]


PS2 powiedzcie jeszcze co robi ta komenda: 'floatround' bo nie jestem aż tak obeznany...

PS3 Czemu po
new Skillsinfo

jest [768] ?

Dobra już sobie poradziłem, zapomniałem po prostu że pozamnieniałem zdania tak, żeby było w kolejności inteligencja, siła, zreczność, zwinność a nie tak jak orginalnie i dodałem przecinek nie tam gdzie trzeba... dzięki za fatyge tak czy siak :]

Dla newbie i PAWN'owskich lamerów:

public showskills(id)
{
new Skillsinfo[768]
format(Skillsinfo,767,"Masz %i inteligencji - to daje im wieksza moc przedmiotom ktorych da sie uzyc<br><br> Masz %i sily - to daje tobie %i zycia<br><br> Masz %i zrecznosci - Redukuje obrazenia z normalnych atkow %0.0f%%<br><br> Masz %i zwinnosci - to daje tobie szybsze bieganie o %i punkow i redukuje sile atakow magicznych o %i%%",
player_intelligence[id],
player_strength[id],
player_strength[id]*2,
player_dextery[id],
floatround(player_dextery[id]*1.3),
player_dextery[id]*3,
player_agility[id],
player_damreduction[id]*100)

showitem(id,"Skills","None","None", Skillsinfo)
}

Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.11.2010 13:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych