Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy edytuje ktos 2 pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 chojczyn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:90
Offline

Napisano 05.03.2008 18:31

Poszukuje czlowieka ktory zlaczy mi 2 pluginy a mianowicie:
nemore_bomb_sound-nazwa dobra
and
bomb_ws_events-czy jakos tak to plugin ktory mam ale mam go przerobionego z sma i mam plik tylko amxx

Chodzi mi o to aby byla muzyczka z 1 pluginu przy 10 sec ale zeby byl napis z drugiego pluginu bomba pierdolnie..

Bomba pierdolnie 10sec i wlacza sie muzyczka...
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 05.03.2008 18:55

Jak ktos moze ci pomoc skoro nie dajesz na forum linktow do sma lub kodu w [ code]?

PS. To nie biuro matrymonialne ze poznajesz ludzi itp. tu dajesz problem, ladnie opisujesz, dajesz wszytko co mozesz by pomoc w problemie i czekasz na pomoc od ludzi :>
  • +
  • -
  • 0

#3 chojczyn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:90
Offline

Napisano 05.03.2008 19:01

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"


#define muzyczka ("misc/Bomba")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Bomba.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}
Masz to sma.Przerob będę wdzieczny...!
To plugin nemore....
Bez drugiego pluginu chyba tez da rade przerobic
  • +
  • -
  • 0

#4 hax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 05.03.2008 19:25

masz i przetestuj :yea:

musi działać zobacz i daj znać :]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 chojczyn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:90
Offline

Napisano 05.03.2008 19:50

hax
dzięki jest ok...
  • +
  • -
  • 0

#6 hax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:200
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.03.2008 00:44

można zamknąć, ale użytkownikowi nie można ufać bo nie dał "Pomógł" ;P ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych