Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] 1/x z broni i inne


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 15.11.2010 15:15

Otoz mam pytanie jak moge zrobic 1/3 , 1/4 , 1/5 chodzi glownie mi o ta wartosc

random(x) == x))


oraz jak moge zrobic item cos w tylu radaru tylko zamiast widziec na mapie podawalo by kordy odleglosc od przeciwknika

#2 WojtekP

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 15.11.2010 17:26

random(x) == x))

tutaj to chyba

random(1) == 4))
<- to chyba 1/4 ale nie jestem pewien
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 15.11.2010 17:40

wlasnie ja tez nie jestem i myslalem ze ktos tutaj zobaczy ;)

#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 15.11.2010 17:45

random(z) == 1))

Z-maksymalna ilość.

Jeśli chcesz od 1/3 do 1/5:
random(5) == 1))

Potem w public DajPrzedmiot
case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(Z, X);
}

Z-Minimalna ilosc
X-Maksymalna ilosc

Np.
case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 5);
}

1/3 1/4 1/5. I koniec. Nie mniej nie więcej.

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 15.11.2010 17:46

Znany jako oeN.


#5 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 15.11.2010 17:50

a moze 1/3 bedzie tak?

random(3) == 2))


bardziej mi to odpowiada ale nie jestem pewiem musze sprawdzic wlasnie to co wy podajeciesz

acha i jak mozna zlikwidowac bug z widocznoscia klasy po zmianie na inna ?

#6 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 16.11.2010 16:06

random(x) == 1))

Nie może być == 2

Znany jako oeN.


#7 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 16.11.2010 16:20

to jak inaczej ?? i ja chce do broni a nie itemu :D

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.11.2010 16:27

1/3 szansy to będzie
random(3) == 1

I może jeszcze dodam, że to "random(3)" losuje od 0 do 2.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 16.11.2010 16:35

no okey dzięki a jak moge zlikwidowac ten bug po zmianie klasy 2 ma widocznosc 1 >?

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.11.2010 16:42

A możesz opisać bardziej ten problem?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 16.11.2010 17:31

Nie wiem czy zadziała ale zobacz:

case Klasa:
		{
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, XXX);
			else
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
		}

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 16.11.2010 17:31

Znany jako oeN.


#12 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 16.11.2010 20:46

Tak blood tylko bym musial dodac to wszystkich klasach , ktore maja zmiejszona widocznosc :D

#13 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 16.11.2010 20:54

możesz zrobic jak kolega wyżej i do każdej klasy 255 a do tej swojej inne.

lub

znadzj:

podkladajacy = id;

pod dodaj to:

if(klasa_gracza[id] == TWOJA KLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, xx);
	
	if(klasa_gracza[id] == Porucznik && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, xx);
	
	if(klasa_gracza[id] == Porucznik && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, xx);
	
	if(klasa_gracza[id] == Porucznik && weapon == CSW_M4A1) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, xx);

xx- niewidzialnosc
a jak masz np. M4A1 to na jakiej broni ma miec niewidke mozesz zrobic ze tylko na usp itp !
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#14 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 16.11.2010 21:02

Tak to jest gdy chcemy niewidzialnosc na jakiejsc broni i dodajemy to zeby na innych broniach byl widzialny a mi chodzi o bug

Np mam Snajpa ma widocznosc zredukowana do 50
przelacze na komandosa i on posiada ciagle to widocznosc co Snajper ;)

#15 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.11.2010 21:07

Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id])
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
i wszystko gra.
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#16 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 16.11.2010 21:11

fuu robilem tak to klasy z niewidzialnoscia na nozu niemialy juz tej widocznosci ...

#17 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 17.11.2010 22:00

dodaj do każdej klasy

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

a przy tej z niewidką dodaj:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50);

proste.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#18 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 17.11.2010 22:09

no nie takie proste dodasz 2 wartosci? cos tu nie gra ...

#19 Dangerous.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:65
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 17.11.2010 22:24

ehh nie rozumiesz daj sma pliku jak nie chcesz tu to daj na pw. zrobie Ci to
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Dołączona grafika

#20 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.11.2010 14:07

Dangerous., napisałem mu to co ty miałeś na myśli... czytaj posty od początku a potem się wypowiadaj.

Znany jako oeN.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych